Gjest Erik Skrevet 26. august 2010 #1 Del Skrevet 26. august 2010 Hei! Jeg sliter med at jeg har veldig mye kviser, og uren hud. Helt sikkert noen inne her som har erfaring med dette. Jeg har fått noen arr av disse kvisene, og det er ikke akkurat pent. Jeg så på denne nettsiden her: Mannlig kroppspleie Er det noen som vet om dette fungerer? Dette er en gele for korrigering av arr, men om det hjelper vet jeg ikke. Noen som har bestilt noen slike geler som dette? Håper jeg kan få hjelp fra noen her inne! Kviser er ikke noe kjekt å ha forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bella Skrevet 26. august 2010 #2 Del Skrevet 26. august 2010 hei:) aner ikke jeg!,er selv plaget med arr å kviser,så skulle gjerne visst om den hjalp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Skrevet 26. august 2010 #3 Del Skrevet 26. august 2010 Sikkert mange som lurer på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. august 2010 #4 Del Skrevet 26. august 2010 Nå ble jeg veldig interessert. Sliter selv med kvisearr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå