Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #41 Del Skrevet 3. oktober 2003 fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #42 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk for tips! "Whatever" er vel hennes første. (Ok, jeg måtte sjekke på hjemmesiden hennes...) Jeg har de to siste: "Bachelor No. 2" og "Lost in Space". Ja, Momentum er fin. Så fint at jeg er tilgitt da! Meneh..jeg syns fortsatt avataren din minner litt om M.M. jeg da.. Hysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 3. oktober 2003 Meneh..jeg syns fortsatt avataren din minner litt om M.M. jeg da.. Hysj... Hørte det der!!! Knurre.... :evil: Har veldig lyst til å skaffe meg "Lost in Space" - Highway 51 er uhyggelig fin!!! (hørt på den på nettet) "Whatever" er et must for enhver som har eks-kjæreseter og som noen gang har vært sint og redd og lei seg... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #44 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nope, det gjør det ikke... Blond, men... HVOR ER TIGER'N???? Kasta du'n i søpla?? HVilken farge var det i så fall på lokket??? Fysj og fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #45 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ùnnskyld meg at jeg avsporere samtalen, men du ligner på Mette Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. oktober 2003 #46 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tommy griner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. oktober 2003 #47 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ùnnskyld meg at jeg avsporere samtalen' date=' men du ligner på Mette Marit [/quote'] :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 6. oktober 2003 Huff!!! That's it! Jeg må finne en ny!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bedre nå??? Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. oktober 2003 #50 Del Skrevet 6. oktober 2003 syntes min er bedre he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. oktober 2003 #51 Del Skrevet 6. oktober 2003 syntes min er bedre he he Jammen det er jo tusenfryd :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. oktober 2003 #52 Del Skrevet 6. oktober 2003 ??????? ikke si at hun har den avataren???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 6. oktober 2003 ??????? ikke si at hun har den avataren???? Hvem "hun"??? :o Jeg har denne avataren nå - liker du den??? :-? Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. oktober 2003 #54 Del Skrevet 6. oktober 2003 uppss sorry suzy ja Jeg liker den nye avatatren din liker du min?? fiske fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 6. oktober 2003 uppss sorry suzy ja Jeg liker den nye avatatren din liker du min?? fiske fiske Suuuper!!! :D Innmari søt - men jeg syns dragen din var søt også da... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #56 Del Skrevet 6. oktober 2003 :oops: Suz, jeg også savner Tiger'n....sorry :oops: Men den nye avataren er fin, kjempefin, men inni hodet mitt er du lissom Tiger'n da Og Svein-Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 6. oktober 2003 :oops: Suz, jeg også savner Tiger'n....sorry :oops: Men den nye avataren er fin, kjempefin, men inni hodet mitt er du lissom Tiger'n da Og Svein-Gunnar Hm... skal se om jeg klarer å skaffe noen tigerstirper på dama - og når det gjelder Svein-Gunnar - bare se ham for deg med langt hår!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #58 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er Svein-Gunnar i drag!!!! Nå ser jeg det! Liker'n bedre og bedre, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #59 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er Svein-Gunnar i drag!!!! Nå ser jeg det! Liker'n bedre og bedre, jeg Legg merke til hvor godt barbert jeg er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #60 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg får ikke til det der, ass, må bruke sååååå mye concealer for å få bort skjeggstubb-skyggen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå