Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fin hva???? Suzy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jo. Er det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jo. Er det deg? Nix, men det ligner litt tror jeg :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Suz!!!! Vi var jo enige om at vi ikke skulle legge ut bilder av oss sjøl Bra, ligner syns jeg. Blond, blid og pen, det er jo bare sånn du er, ikke sant??? 8) Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Suz!!!! Vi var jo enige om at vi ikke skulle legge ut bilder av oss sjøl Bra' date=' ligner syns jeg. Blond, blid og pen, det er jo bare sånn du er, ikke sant??? 8) Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, ass [/quote'] Du er dødsgod til å smigre... :D :kysse: Men du har jo bilde av deg sjøl, så da kunne vel jeg også tenkte jeg... suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o He he, thanks babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Likte tigern jeg.... - nå vet jeg liksom ikke hvem du er... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja du eeeeeeer altså såååååå blond????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Likte tigern jeg.... - nå vet jeg liksom ikke hvem du er... :cry: Hmf... vanedyr... :-? Jeg kan vel male og purre litt på si uansett??? Kan jo hende jeg bytter tilbake også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja du eeeeeeer altså såååååå blond????? :o er du helt alvorlig virkelig overasket? Hu lyyyyser jo blondine!!! iiiikk, iiiikkk *fniser ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja du eeeeeeer altså såååååå blond????? Ja og det var såååååå hemmelig fra før da..... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hah!!! D var da lett å skjønne.......... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hm.. Hun dama på avataren din ser ut som en som spiser bananer! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hah!!! D var da lett å skjønne.......... :o Det er vanskelig å skjule slike åpenbare personlighetstrekk som hårfarge.... Suz - intellektuell og blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. oktober 2003 #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Suz - intellektuell og blond Ååååååååå!!!!! :o :o :o ehhhh.....har visst vært litt feilinformert, jeg.... :oops: *stikker ut og kjøper meg noen blonde striper, for å få litt balanse....(må passe på at jeg ikke fremstår som ALTFOR intelligent.....)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hm.. Hun dama på avataren din ser ut som en som spiser bananer! :evil: Jeg skal passe på deg, Starie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hm.. Hun dama på avataren din ser ut som en som spiser bananer! :evil: Er du helt vill!!! Jeg liker ikke bananer engang (spise altså)!!!! :evil: suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er du helt vill!!! Jeg liker ikke bananer engang (spise altså)!!!! :evil: suz You dirty leetle girlie! Vi spiser ikke bananer vi Starie, men det er mye godt selskap i en banan eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er du helt vill!!! Jeg liker ikke bananer engang (spise altså)!!!! :evil: suz Tigeren nei! Men hun nye stoler jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tigeren nei! Men hun nye stoler jeg ikke på! Snill - æresord! Glammy da! Må ikke røpe alt mulig om oss heller... :o :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå