Sasha Sasha Skrevet 26. august 2010 #1 Del Skrevet 26. august 2010 Hei er det noen som har tips til blogger som handler om sorg? Jeg er nå inne i en vanskelig tid, selv om det er så altfor lenge siden. Høsten er alltid vanskelig for meg. Høsten kommer oftest som et sjokk etter en lys og glad sommer. På høsten kommer alltid minnene tilbake. Tankene om hva som kunne vært men som ikke ble slik. Jeg synes det hjelper å lese om andre som har opplevd eller opplever lignende selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 7. oktober 2010 #2 Del Skrevet 7. oktober 2010 Akkurat i dag har jeg skrevet en bloggpost om sorg og jeg vil gjerne dele den med deg. Kan hende den setter ord på noe du kjenner igjen. Selv om det er lenge siden det skjedde det som du sørger over er det ofte slik at når det som skjedde rundt den tiden sorgen ble utløst skjer på nytt blir også sorgen aktivert igjen. Det er ikke farlig. Tillat deg selv å føle og kjenne på det du gjør, det er bare sunt. Hilsen Lammelåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 7. oktober 2010 #3 Del Skrevet 7. oktober 2010 Arachne har endel om sorg. Hun mistet mannen sin for et drøyt år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå