AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Del Skrevet 25. august 2010 Hva er det med ansikter som fascinerer dere, ansikter som får dere til å kikke to ganger? Jeg kikker gjerne en ekstra gang på på ansiktet til kunden min vist jeg syns det er pent eller det er noe som skiller seg ut fra det normale ansiktet, det kan være alle slags ting som gjør det spessielt, men det kan ofte være at det er et veldig symetrisk ansikt, eller veldig usymetrisk. Hva definerer dere som et vakkert, pent menneske utifra kroppsbygging , str på kroppen og ansiktstrekk? Hva er tiltrekkende med jenter, og hva er tiltrekkende med gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Del Skrevet 25. august 2010 Det er da ganske opplagte ting. Vi vet vel alle sånn noenlunde hvordan det ideelle utseende for kvinne og mann er. På kvinner er det pent med store øyne, myke ansiktstrekk, fyldige lepper, liten nese, tilnærmet ovalt ansikt, tykt, gjerne langt hår, slank lang hals, slank kropp med timeglassfasong. Hos menn er det ideelt med litt markerte ansiktstrekk, kraftig kjeveben, mellomstor til stor nese, litt smale øyne, full hårmanke, kraftig overkropp, smale hofter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Del Skrevet 25. august 2010 Det som får meg til å kikke to ganger er særpreg. Noen som skiller seg fra mengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. august 2010 #4 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Har alltid blitt fasinert av ansikter, som du sikkert merker... Jeg ser på ansiktsformen, panne, hårfeste, form/farge på øyenbryn, om øynene sitter tett eller er langt fra hverandre, om øynene utstråler noe spes, nesebenet/neseryggen, nesebord, hudens kvalitet, kinnben, hake, egentlig ikke så mye på munnen... Haken og kjeven. Ugjevnheter, størelser, farge, form, fregner, arr, føflekker, fødselsmerker... Denne damen har bl. annet fått tittelen Mest propesjonert ansikt http://www.google.no/imgres?imgurl=http://pinartarhan.com/blog/wp-content/uploads/2010/01/michelle_pfeiffer.jpg&imgrefurl=http://pinartarhan.com/blog/20-reasons-to-love-stardust/&usg=__MEazu59g53EJSdt8ihsYjH0yg2A=&h=300&w=400&sz=36&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=DPxjlwFZn2TwVM:&tbnh=138&tbnw=184&prev=/images%3Fq%3Dmichele%2Bphipher%26um%3D1%26hl%3Dno%26rls%3Dcom.microsoft:no:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ADFA_no%26biw%3D1180%26bih%3D542%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=129&vpy=77&dur=141&hovh=194&hovw=259&tx=134&ty=102&ei=gH93TJKDMNDFswbbhojuBQ&oei=gH93TJKDMNDFswbbhojuBQ&esq=1&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0 Endret 27. august 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. august 2010 #5 Del Skrevet 27. august 2010 Når jeg legger merke til en kvinne skjer det nok normalt på lang avstand. Dersom jeg går bortover gata og blikket fanger en dame så tipper jeg at det klart oftest skjer på 40-100 meters avstand. Det er skjeldent at jeg går bortover gata og først fanges av en dame på 10 meters avstand eller nærmere. Det skjer jo en del ganger at jeg merker noen på lang avstand som viser seg å ikke være så fine når man kommer nærmere, men det er skjelden det er motsatt. Det er med andre ord skjelden ansiktstrekk som først fanger min oppmerksomhet. Det er ikke så lett å si nøyaktig hva som fanger blikket, for det varierer. Kurver og langt, pent hår fanger blikket på lang avstand og jeg har en følelse av at jeg oftere merker meg damer når jeg ser de bakfra. Tror kurver og hår syntes bedre bakfra. Jeg merker nok også kvinner som har ekstra mye hår og mye former ekstra tidlig. En kvinne kan gjerne være godt lubben dersom det er på de rette stedene. Det er primalt sexy på lang avstand. Så når jeg kommer opp til vedkommende, så kommer et pent ansiktt som en bekreftelse på hvor skjønn hun er eller det kan dra ned inntrykket. Det er likevel noe rart ved det. Dersom jeg merker meg en kvinne på lang avstand og kommer opp til vedkommende og ansiktet ikke er så pent så ligger førsteintrykket likevel i bakhodet og hun forblir egentlig penere enn ansiktet skulle tilsi. Nå er de norske jentene våre oftest drømmeskjønne både med kurver og ansikt så dere tar dere godt ut både på langt hold og nesetipp til nesetipp ...... Sukk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 27. august 2010 #6 Del Skrevet 27. august 2010 Nå er de norske jentene våre oftest drømmeskjønne både med kurver og ansikt så dere tar dere godt ut både på langt hold og nesetipp til nesetipp ...... Sukk!!! Vet du, den delen av innlegget ditt gjorde meg faktisk litt glad. Ikke for det at jeg skriver det på min egen konto, jeg plasserer ikke mitt eget utseende så høyt på den ofte nevnte og svært utskjelte skalaen (hvem bryr seg egentlig om et tall uansett...). Men fordi at jeg har sett så mange innlegg der norske jenter nedvurderes i forhold til utseende. Er bare glad for at noen tar til orde for at det er flotte jenter i norge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 27. august 2010 #7 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg synes faktisk ikke store øyne er noe særlig vakkert eller spesielt på en kvinne (er jeg den eneste?) Jeg finner små, smale øyne (ikke asiatiske) vakrere enn store. Det som får meg til å se to ganger er hvis personen har et mildt, vakkert, naturlig utseende. Dvs. ren hud, stelt hår, minimalt med sminke. Øyenbryner fascinerer meg også utrolig mye av en eller annen grunn. Når det gjelder kroppsfasong så synes jeg det er pent med kvinner som har en lang midje og gjerne den typiske pære-fasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enchanted Skrevet 27. august 2010 #8 Del Skrevet 27. august 2010 Så en type på bussen tidligere i dag. Han fanga blikket mitt med en gang. Han var bare så utrolig pen, liksom. Kan egentlig ikke forklare det, men ansiktet hans var perfekt. Solbrun på en naturlig måtee, mørkt hår som hang litt ned over pannen, litt smale mørke øyne og en munn som smilte selv om det kanskje ikke var meningen, hvis dere skjønner Det førstee jeg egentlig ser på en gutt er øynene og munnen. Jeg er egentlig ganske fascinert av munnen på en person. Den forteller mye om hvilket humør personen er i og kan fortelle like mye som øynene, hvis man bare ser nøye nok etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 28. august 2010 #9 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Det som får meg til å kikke to ganger er særpreg. Noen som skiller seg fra mengden. Liker gutter som har skarpe trekk i ansiktet, fine øyne og smil. På lang avstand er det ofte kroppsholdningen som gjør at jeg legger merke til en person. Hvordan han står eller går. Endret 28. august 2010 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå