Gå til innhold

de stygge damene misunner de pene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomste innlegg jeg har lest på lenge:)))))))))) Hvor gammel er du egentlig, TS? Utifra det du skriver, tipper jeg 17!!! Og NEI, jeg er ikke misunnelig på ditt utrolig fantastiske utseende! Takke meg til å være normalt pen, ha fornuft innabords og omgås folk som tar meg for den jeg er og ikke vil være vennen min bare fordi jeg er så syyyykt pen. Tror alt du skriver TS sier mer om hva som rører seg inni hodet ditt enn hvordan du ser ut....

Lykke til med ditt fullkomne liv sammen med fullkomne venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du kanskje misunnelig på de pene du også ?

Hilsen TS

Hvorfor går du automatisk ut fra at jeg ikke er pen? :)

Jeg er en av de pene. Og en ting jeg ikke gjør er å rakke ned på mindre pene. Man bør heller ha sympati med mennesker som ikke er like heldig stilt som en selv på ett område, men samtidig forstå at de likevel har andre gode sider som en kanskje selv ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du, TS, noen gang tenkt på at de damene du mener er så stygge (som jeg nok tror er helt normale..) kanskje ikke orker være venn med de som er så overfladiske og selvopptatte som deg og dine "perfekte" venner? De fleste mener heldigvis at det er det indre som teller, ikke hvordan kroppsfasongen og ansiktet ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Kanskje noe av grunnen til at venninnene dine ble så sjalu på deg var at de merket holdningen du hadde til dem?

Utifra det du skriver virker det som om du så ned på dem fordi de var mindre pene og "uten stil" og at du mener de burde føle seg priviligert som fikk lov til å være dine venninner og nyte godt av "fordelene" de fikk pga det...

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å være venner med noen som hadde en slik holdning.

Det er flott at du har funnet noen du er mer på nett med, forhåpentligvis er de ekte venninner og ikke bare pene venninner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men etterhvert så gadd de ikke mer henge med meg, pga misunnelsen.

Så synd.

Jeg er også pen, men heldigvis har jeg en fantastisk personlighet i tillegg så folk vil alltid henge med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Åh... Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte nå : p

Er selv en tenåring. En overfladisk tenåring som dag ut og dag inn kritiserer meg selv utseendemessig. Men vet du hva? Jeg har aldri vært misunnelig på en jente utseendemessig. Jeg har kanskje tittet på en annen jente og tenkt "Wow, for noen nydelige tenner!" Eller "For noen vakre øyne..." Men har aldri stirret på en jente med et skikkelig stygt blikk mens jeg tenkte stygge tanker om henne kun fordi hun var pen. Vi er som vi er. Enten vi er rådeilige, gjennomsnittlige, eller hva TS kaller "stygg."

Sliter med utseende mitt på flere områder, men jeg er som jeg er skapt, og ferdig med det. Hvorfor være sur på noen bare fordi de er penere enn meg på flere områder? Det er bare trist og meningsløst.

Kan forresten med hånden på hjertet si at jeg aldri har møtt en "stygg" person. Alle; absolutt alle har noe med seg som er vakkert. Jeg har ikke det mest eteriske ansiktet man kan komme over, men har fått høre at folk gjerne skulle ha hatt leppene og håret mitt.

Det er mange vakre jenter jeg kommer over som oppfører seg skikkelig heslig, men det er mer sympati enn misunnelse jeg føler for de...

Vi har alle våre sterke og svake sider, uansett om det er utstråling eller utseendemessig, men dere utenomjordisk vakre jenter må ikke tro at de mindre pene damene hater dere og føler sjalusi ovenfor dere. Da blir det bare uhyggelig.

Det er nettopp det som er galt; du forventer at folk skal være sykelig sjalu på deg, og da får du en viss holdning jenter reagerer på...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått en del?

Mine venninner er vakre mennesker(om de er pene på utsiden eller innsiden er jeg usikker på)

I og med at jeg har levd i overkant av 30 år har jeg fått med meg at jeg anses som å være smart pen, likevel sliter jeg ikke med de samme problemene som du gjør.. Mulig det har noe å gjøre med at jeg har en jobb som går på kvalifikasjoner og dyktighet og at jeg omgåes intelligente oppegående mennesker?

Lille venn, jeg tror kanskje problemet ditt er at du oppfattes som ekstremt arrogant og ikke det at du er så fantastisk pen. Vi pene mennesker klarer oss faktisk fint uten all verdens missunnelse fra andre. Det derimot de fleste ikke takler er oppblåste blærer som tror de er noe mye mer enn andre bare fordi de har vært heldige med utseendet sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS snakker sant. Jeg har sett mange eksempler på dette. Stygge jenter er ofte stygge både utapå og inni. Leit men sant. For å lindre de indre smertene, må de da finne på andre ting, som å snakke dritt, eller dytte katter nedi søppelbøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med utseende mitt på flere områder, men jeg er som jeg er skapt, og ferdig med det. Hvorfor være sur på noen bare fordi de er penere enn meg på flere områder? Det er bare trist og meningsløst.

Det gir mening å kanalisere misnøyen sin over på noen andre enn å ha den selv. Både i den forstand at du kan få folk til å syns synd på deg, og i den forstand at det gjør godt å ønske andre vondt. Som den nyheten om at eldre blir i bedre humør av å lese om vonde ting som skjer med unge mennesker. :)

Jeg tror du er litt lat, for om det hadde vært noe tak i deg, så hadde du bare jobbet litt mer for å ansette en flink kirurg til å fikse litt på deg. De klarer jo å rekonstruere ansikter på folk som har blitt skutt i trynet med hagle, det burde da også være mulig å gi deg en total makeover, om du holder kroppen i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir mening å kanalisere misnøyen sin over på noen andre enn å ha den selv. Både i den forstand at du kan få folk til å syns synd på deg, og i den forstand at det gjør godt å ønske andre vondt. Som den nyheten om at eldre blir i bedre humør av å lese om vonde ting som skjer med unge mennesker. :)

Jeg tror du er litt lat, for om det hadde vært noe tak i deg, så hadde du bare jobbet litt mer for å ansette en flink kirurg til å fikse litt på deg. De klarer jo å rekonstruere ansikter på folk som har blitt skutt i trynet med hagle, det burde da også være mulig å gi deg en total makeover, om du holder kroppen i form.

hahhahah, er du seriøs nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm so pretty, oh, so pretty.....dum di dum :filer:

:popcorn:

Er det ikke fint at folk er fornøyd med seg selv Cordelia? eller er det kansje helst slik at man ikke skal tro man er noe synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de damene som er mindre pene og/eller stygge misunner de pene damene.

De pene damene får mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og til og med i arbeidslivet og ellers i livet er det alltid en fordel å være pen.

Jeg har selv erfart dette.Jeg er nemlig veldig pen.

Dette er noe alle sier til meg.Jeg får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Mindre pene jenter misunner meg veldig mye.

I fortida har jeg hatt noen mindre pene venninner (litt lubne,uten stil og som aldri fikk oppmerksomhet fra menn) og de kunne bare ikke la være å misunne meg, selv om det var pga meg de også fikk fordeler (de ble kjent med menn via meg osv).Men etterhvert så gadd de ikke mer henge med meg, pga misunnelsen.

På jobben er jeg også den allerpeneste, og jeg merker at alle de andre jentene misunner meg, mens guttene der flørter med meg ;-)

Så, nå har jeg bare like pene venninner og de misunner meg ikke.

Vi har det fint sammen, siden vi er på samme nivå utseendesmessig.

Hva var egentlig poenget med å skrive dette innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg tror du er litt lat, for hadde det vært noe tak i deg, hadde du gått til psykolog eller kanskje psykiater for å bli kvitt de dårlige holdningene dine og tvangstankene om plastisk kirurgi. De klarer jo å fikse på psykopater og div andre vanskelige tilfeller, så da burde det jo være mulig å gi deg hjelp til å begynne et nytt og bedre liv. Det er aldri for sent med en holdningsendring. I tillegg kan de sikkert hjelpe deg med denne intense trollelysten din og så kan dere sammen finne deg en mer givende hobby.

For å være litt mer seriøs: sånne holdninger kan faktisk bli plukket opp av unge, usikre jenter som er innom forumet. Du synes sikkert det er gøy å trolle rundt og leke med folk, men for dem som allerede har et forskrudd syn på utseende og sin egen kropp, kan sånne tulleinnlegg være dråpen som får begeret til å renne over. Vips har den artige trollespøken din vært med på å ødelegge livet til noen.

Og hadde du vært en eksistensialist, hadde du vært opptatt av individets eksistens og ikke dets utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Nå er det sikkert mange som kommer til å ha litt av hvert å si om dette, men jeg trives med å være gjennomsnittlig. Jeg har ikke noe i mot pene mennesker i det hele tatt, men jeg liker å vite at den rådeilige typen min ble interessert i meg på grunn av personligheten min, og at iløpet av livet mitt så har det ikke vært pupper eller et utrolig ansikt som har gitt meg jobber, gode karakterer, flotte venner eller kjekke kjærester. Jeg sier ikke at alt pene mennesker oppnår er pgav utseende, men jeg vet iallefall med meg selv at det ikke er tillfellet med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du oppriktig hadde vært så pen som du prøver å si her, hadde du ikke synes at det bare er fryd og gammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for Eve og det der eple, grrrrrrrrr

Jepp! Han Adam hadde noe bra på gang for menneskeheten. Løpe naken rundt og pule i friluft, på en smellpen dame (Eva var smellpen må skjønne for dette var jo paradiset)

.... Men neida! Ikke en gang paradiset var bra nok for Eva... Hun måtte prøve å mekke .... og følgen er feite kvinner, apelsinhud, PMS og at pene og stygge damer slenger dritt og glor stygt på hverandre.

Epler burde forbys! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...