Gå til innhold

Booblas prøvedagbok

Gjest boobla

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest inne på forumet at flere lager prøvedagbok der de forteller om sine oppturer og nedturer. Her kommer jeg også..

Jeg har ikke gått på ppiller de siste 5 årene. 3 av de årene har jeg bodd borte og studert, men nå er jeg ferdig og vi begynner for alvår og prøve, så hvilken prøveperiode jeg er i er vanskelig å si..

Jeg kjenner på følelsen iallefall av at jeg savner et barn. Vi har alt klart, jeg har fast jobb, han har fast jobb, vi har vært sammen i 5 år, vi har leilighet.. vi mangler bare giftemål, så har vi d å, men en ting av gagnen. :)

Jeg har vært i innkjøp av eggløsningstest, damiano og wild yam i dag.

Vi skal også til samtale på en fertilitetsklinikk til uka, for å få info og få utredning etterhvert for alt er vel ikke som d skal, men håper virkelig en spire vil sitte en dag! :babyjente::babygutt:

gleder meg til å bli kjent med dere der ute i samme situasjon og andre selfølgelig! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: og velkommen som prøver! Jeg tror du har plassert dagboken din feil, den står under graviditetsdagbøker nå altså ;) Du får sikkert litt mer besøk av prøvere hvis du flytter den dit :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvordan flytter jeg den dit da? er ikke så god på dette altså.. takk for at du varslet, hehe..

Du går inn på ris og ros, der oppretter du en tråd med link til dagboken din og ber om at de flytter den til riktig plass :) Så ordner moderatorene resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg begynte en ny dagbok der jeg.. ;) lille spire lille spire hvor er du, heter den nå, hehe.. hadde jo ikke kommet så langt på den!! så skal følge med på deg oxå nå! så deg der inne, hehe.

så denne dagboken er lagt død! :) gå til prøvere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...