Gabriel Skrevet 3. oktober 2003 #21 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis jeg ikke husker feil så er det et sted på en av kanariøyene som heter Don Pedro. Det er også et reservat i California som heter det. Jeg er ingen språkekspert men antar at Pedro er spansk for apostelen Peter. Ut fra hva som er skrevet på KG så virker det som Donpedro er en norsk kvinnelig juriststudent på en 27-28år (fysisk beskrivelse hopper jeg over!). Og hvorfor har "vår" Donpedro tatt navnet Donpedro. Jeg har ikke registrert noen spesiell tilknytning til apostelen Peter eller spansk tilknytning i form av familietilknyttning eller andre interesser. Jeg tipper at "Don Pedro" har vært på "Don Pedro" på Kanariøyene og hatt en eller annen sterk opplevelse der (f.eks. av romantisk karakter). Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #22 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gabriel: litt feil og litt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. oktober 2003 #23 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg tror donpedro er en særs oppegående DAME. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 3. oktober 2003 #24 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg mener å ha lest innlegg fra donpedro om store bryster og operering av disse, så jeg håper for donpedros skyld at hun er kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #25 Del Skrevet 3. oktober 2003 Eller bare en meget, meget fantasifull mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 3. oktober 2003 #26 Del Skrevet 3. oktober 2003 I og med at h*n omtaler sin samboer som hankjønn samt dette sterke ønske om brystreduksjon og at hun er sterkt avhengi av sin mor (og kjøper sex leketøy for 800 kr) er min konklusjon at det er en dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2003 #27 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, Donny, det høres ut til at ditt ettermæle her inne blir "juristen med de store puppene". Ikke det verste minnet å legge igjen det vel? (Jeg stemte forresten på hunkjønn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #28 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja, Donny, det høres ut til at ditt ettermæle her inne blir "juristen med de store puppene". Ikke det verste minnet å legge igjen det vel? (Jeg stemte forresten på hunkjønn.) IRL heter jeg Mona.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #29 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dona Mona altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #30 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har aldri vært i tvil. Donpedro er av samme kjønn som meg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #31 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har aldri vært i tvil. Donpedro er av samme kjønn som meg selv.... Og du er....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #32 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og du er....?? ....en tvers igjennom ekte Bridezilla!!!! *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 3. oktober 2003 #33 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gud, så dumme dere er. Donpedro er selvfølgelig en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #34 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gud' date=' så dumme dere er. Donpedro er selvfølgelig en mann![/quote'] Faen da Zirine - det er jo greit at andre sier hva de tror Donpedro er - mange vet jo at du har møtt henne og da er det jo litt dumt at du røper det. Spesielt før konkurransen er over. Djizez ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 3. oktober 2003 #35 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan si mye om meg, men ærlig er jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #36 Del Skrevet 3. oktober 2003 jaja - når skal vi ha neste guttetur på byen da forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. oktober 2003 #37 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hmm, tipper du er en Kvinne (med stor K), jeg, Donpedro. Når røper du svaret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. oktober 2003 #38 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hmm, tipper du er en Kvinne (med stor K), jeg, Donpedro. Når røper du svaret da? Når antall som stemmer stagnerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2003 #39 Del Skrevet 5. oktober 2003 Antallet som stemmer har statt stille siden i går, Donpedro.... Syns slike avsløringer burde komme på søndager. Sprite opp avslappningen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. oktober 2003 #40 Del Skrevet 5. oktober 2003 OK, da... Kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå