Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har fått flere spørsmål om dette, så for morro skyld tenkte jeg at jeg skulle sjekke hva folk tror. Merkelig hvor mye kjønn kan ha å si for hvordan man bedømmer en person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har liksom alltid sett for deg som dame jeg...kanskje jeg tar helt feil :oops: Men husker å ha sett svar fra deg i diskusjoner om små og store pupper og BH-størrelser så da har jeg igrunn tenkt på deg som dame Sikkert andre ting som gjør at jeg tenker på deg som dame også, vet jo at du har vært litt inne på bryllupsforumet og velvære/sminke.. Men man vet jo aldri på internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 D må være en kvinne. Tror ikke en mann hadde gad å snakke så mye om kjoler egentlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er jo ikke rart Donpedro vil operere vekk puppa hvis h*n er en mann da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 D må være en kvinne. Tror ikke en mann hadde gad å snakke så mye om kjoler egentlig.... HÆ? Kjoler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er jo ikke rart Donpedro vil operere vekk puppa hvis h*n er en mann da :blunke: Du har et godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 De glemte et alternativ, kjære jurist: Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 De glemte et alternativ' date=' kjære jurist: Vet ikke.[/quote'] Jurister liker klare svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Men "vet ikke" er da et klart nok svar. I denne svar-formen, ligger det klart frem i dagen at den som svarer på spørsmålet ikke vet. Dette kan skyldes alt fra mangelfull intelligens til latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Eller mangel på dannethet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kanskje en mix :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 At Donen skulle være transe?? Hva var d med denne debatten om extranick..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg tror Donpedro er tvekjønnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du glemte også "Hermafroditt eller midt-i-mellom"... Så er du mann eller dame? Hmmmmmm... Skal bli gøy å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. oktober 2003 #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Donpedro er en jente med ben i nesen. Husker deg bl.a. fra en diskusjon om for store pupper... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 De glemte et alternativ' date=' kjære jurist: Vet ikke.[/quote'] Dette skulle lissom være min vittige kommentar, da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har alltid innbilt meg at Don er Kvinne jeg, men jeg kan jo ta feil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg også innbiller meg kvinne, men allikevel ville jeg ikke blitt sjokkert om jeg tok feil. Diskuterer ikke så mye kjoler/sminke/pupper etc selv, så jeg vet ikke om DP gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg mener jeg har hørt DP er hunnkjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 3. oktober 2003 #20 Del Skrevet 3. oktober 2003 DP er forhåpentligvis kvinne iom at hun(?) har stoooore pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå