Gå til innhold

cola light o.l.

Gjest marihøna

Anbefalte innlegg

Gjest marihøna

Jeg tror jeg får vondt i hodet av å drikke light brus. Har drukket liht brus i årevis, så og si hver dag. Av de ulike cola typene. Men jeg lurer på om det er den som gjør at jeg får så vondt i hodet...Er det noen som vet noe om det kan være en sammenheng.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt mulig det er en sammenheng der ja.

Fra The headache caffeine connection:

A study was done with children and teenagers to check the link between drinking colas and headache, and to see if there is a headache caffeine link. Each participant was a heavy cola drinker, averaging about 1.5 litres a day. All had chronic headache, none had a history of migraine. All of them gradually stopped drinking cola ove 1-2 weeks, and over 91% were headache free during the next 24 weeks! The others had occasional migraine instead of daily chronic headache. This study does seem to show a headache caffeine link. Read more about this study at the World Headache Alliance...

Endret av MooCow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får også fått vondt i hode av ein lettbrus. Men det er typen Cola Zero. Har kutta den ut den brusen. Det beste er å drikke reint og kaldt vatn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg får vondt i hodet om jeg IKKE drikker cola light. Om jeg drikker den så får jeg enten en merkelig uro i kroppen ( det er vel coffeienen ) eller vondt i magen. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke drikke noen form for cola lenger. Får migrene av sukker og av søtningsmiddelet aspartam. Var kjempelei meg da Coca Cola gikk over til dette søtningsmiddelet for et par år siden:( For jeg var en skikkelig cocacoliker!

Endret av Blåklokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...