it Skrevet 3. oktober 2003 #21 Del Skrevet 3. oktober 2003 Holdt på å leg meg i hjel da jeg så denne IKEA-testen . Fikk 88 poeng og føler at det stemmer ganske bra. Er i en situasjon hvor vi har pusset opp og kjøpt en del nye møbler og dessverre er det få andre møbelkjeder som matcher prisen til IKEA så derfor blir det med meg som mange andre - man havner på IKEA! Har hatt en del irriterende opplevelser hvor varer mangler på lager, fått feile deler, og varene kommer ikke inn når de skal. Men har vel innsett at dette er ting man må være forberedt på når man handler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 3. oktober 2003 #22 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fikk 72 poeng jeg..Å handle på Ikea er neppe en av dine favorittsysler..osv. Stemmer nok ganske bra, det er greit med en tur av og til når det er noe man trenger syns jeg men det kan være veeldig slitsomt der.Var der forresten igår Og kom til kassa med 1 pakke kleshengere og en pakke telys...søsteren min derimot hadde en full handlevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 3. oktober 2003 #23 Del Skrevet 3. oktober 2003 100 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. oktober 2003 #24 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 116. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 3. oktober 2003 #25 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg elsker IKEA!! Det er høstens store høydepunkt når den nye katalogen slippes (har alle kataloger fra de siste 10-12 årene) tii-hii;) *hardbarka IKEA-fan * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #26 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 3. oktober 2003 #27 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 82. Hm, og jeg som nettopp la ut i en annen tråd om hvor mye jeg haaater å handle på Ikea. Problemet er at jeg liker mange av småtingene, og at jeg leser katalogen på senga har de helt rett i, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 4. oktober 2003 #28 Del Skrevet 4. oktober 2003 105 IKEA-poeng! Må bare nevne at jeg faktisk akkurat nå driver å monterer det nye skatollet mitt (ALVE perlegrå), det blir kjempefint! Jeg simpelten elsker IKEA :D Det største minuset er køene i kassen. Da jeg var der igår brukte vi utrolige 1 og 1/2 time i kø :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2003 #29 Del Skrevet 4. oktober 2003 92 poeng! Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen ...og katalogen ligger på nattbordet ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. oktober 2003 #30 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ikea-poeng: 66. Synes det er greit å dra på Ikea jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #31 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tok ikke testen, jeg. I hate IKEA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #32 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg digger Ikea. Fikk 104 poeng. Hadde faktisk tenkt meg dit en tur idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. oktober 2003 #33 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg gidder ikke å ta testen. Jeg er 110% IKEA. Digger å gå rundt der, har kjøpekort der, og bruker det flittig. Er faktisk supergod på montering av Ikea ting!! Digger IKEA!! (brotsett fra hvis noe mangler, men det gjør det andre steder også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #34 Del Skrevet 6. oktober 2003 Og jeg bor bare fem minutter unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 6. oktober 2003 #35 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Vi skal i gang med oppussingsobjekt nr. 3, og IKEA har blitt flittig brukt her i huset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. oktober 2003 #36 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ikea-poeng: 58. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Bur kjempenær - 5 min. med buss - og stikk innom viss det er nokre små duppedittar eller sånt me treng. Men kjøper ikkje møblar der - har alt me treng, så Ivar og Billy har ikkje eg heller peiling på... Forsåvidt mange butikkar eg likar betre enn Ikea, men dei har mykje, og få kan konkurrere på prisane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå