:-) anna Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nå kan man finne det ut: Er shopping på IKEA en hobby eller besettelse? http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=86 (jeg scora ganske høyt gitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Tulletest. Jeg hater IKEA. Handler andre steder... ...unntatt nåt jeg kjøper kjøkken da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Føler meg litt truffet der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 46. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg fikk 90 poeng, men det sa meg lite... At det heller er en hobby enn en nødvendighet er sier noe mer. For meg er IKEA praktisk, billig og derfor forferdelig kundeservice (som jeg svelger fordi det er praktisk og billig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 26. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 84. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Stemmer bra godt dette, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ack... Jeg misliker scoren min. Jeg liker meg veldig godt på IKEA. Og synes ikke 46 poeng reflekterer synet mitt nok. Men jeg liker eksklusive gjennstander som ikke er tilgjengelig der. (... it's all about class ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikea-poeng: 44. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Har bare vært der en gang, og kan ikke en dritt om hva Ivar og Billy er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted Me too! Men jeg fikk 64 poeng! Hva er denne "Pax" forresten? Tenkte det var et garderobeskap, jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 108. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 46. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Stemmer nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 92. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Hm... :klø: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 100. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. oktober 2003 #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 98. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 60. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. oktober 2003 #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fikk 54 poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 120. Ikea er en pasjon for deg. Du vil gjerne bo inne i katalogen, eller i en av de praktisk innredede hyblene på varehuset. Antagelig får du spesialservering i restauranten fordi du er et kjent fjes, og er sjelden utro hos andre møbelkjeder. :oops: jeg er jo ikke sååå ille dah. :oops: håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 82. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. hm.... det stemmer det, bortsett fra den siste setningen... jeg leser ikke IKEA katalogen på sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 3. oktober 2003 #20 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikea-poeng: 84. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Nei, ikke helt. Men vi bor 5 min unna, så det er lett å stikke innom av og til. Skulle gjerne ha shoppa dyrere, men de penga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå