Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg holder ikke ut å gå i uvisshet lengre; men er redd for å fornærme deg på noe slags vis. Jeg lukker øynene; tar sats og hopper i det: Er du mann eller kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du er ikke den første som spør... Hva tror du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg vet , jeg vet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg også. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du er ikke den første som spør... Hva tror du da? Min første tanke var: D der må være en dame med sans for Champagne; men hun torde ikke å kalle seg Dom Perignon... Så betenkte jeg meg og begynte å bille meg inn at d der må være en mann med en tyrefekterdrøm..... Nå er jeg usikker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg også. Jeg også. Ha, det vet du vel ikke! Kanskje jeg lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min første tanke var: D der må være en dame med sans for Champagne; men hun torde ikke å kalle seg Dom Perignon... Så betenkte jeg meg og begynte å bille meg inn at d der må være en mann med en tyrefekterdrøm..... Nå er jeg usikker igjen. Donpedro er navnet fordi det er litt mafiaaktig, og passet godt på en sort katt en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Donpedro er navnet fordi det er litt mafiaaktig, og passet godt på en sort katt en gang i tiden. Aner jeg en Sopranos-fan??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Aner jeg en Sopranos-fan??? Vel, ok serie, men det var ikke jeg som kom på kattenavnet for mange mange år siden. Vel, mann eller dame? (Trodde alle visste det, jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Donpedro er KVINNE! Måååå være det...! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har laget en avstemning om temaet, fasiten kommer i løpet av kommende uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Altså, funker det sånn at vi får bestemme? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tror ikke det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Altså' date=' funker det sånn at vi får bestemme? :D[/quote'] OK, inni hodet ditt så kan vi godt si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. oktober 2003 #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Må du? Er så utrolig mange stemmer der inne fra før av. Do this and do that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå