Fat Sally Lee Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det virker som om du virkelig lider når du er her på KG! Alltid sur og ordknapp... Du MÅ ikke være her, vettu! Selv om vi gjerne vil ha deg her, bare du hadde vært i litt bedre humør. Som andre har påpekt før: Du må smile :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Deal with it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mirian = Mae's onde tvilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, jeg er virkelig grusom. Kanskje jeg skal begynne å spise små barn til frokost i tillegg? Mulig jeg lever av vrangsforestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Deal with it. Niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det blir ditt problem, ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har dere ikke skjønt at Mirian er her for å provosere? Hun er her for å erte på seg folk, og hun elsker at dere reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tenkte jeg det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mirian = Mae's onde tvilling Nei, Mirian = Mae's snille tvilling. Kødda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Et glis som røper alt Tror det er sunt for oss å bli litt provosert innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå