Gå til innhold

Hvor mye overtid jobbber du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mye jobber du ut over normal arbeidtid per måned?

Jeg har full stilling (154 timer/mnd), men jobber fra 165 og opp i 220 timer per måned. Er det mye, eller bare virker det sånn? Blir så sliten av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg si at du i perioder jobber litt vel mye! Og ihvertfall om du føler deg trøtt og sliten av det! Lytt til kroppen din...!

Jeg har også ansatte som gjerne vil jobbe og jobbe fordi de trenger pengene, men av og til må man sette foten ned og si stopp for deres egen del! Vil jo ikke slite dem ut heller, og alle har behov for fri innimellom!

Men selvfølgelig, i perioder er det helt ok å jobbe "døgnet rundt", så lenge det ikke blir på mer eller mindre permanent basis! :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 0-40. Denne mnd. omtrent 4 timer pr. dag + noe helgejobbing. Sånn er het hver høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet altfor mye overtid de siste årene. Gjerne 6-700 timer ekstra i året, alt inkludert i månedslønna.

Man blir fanget i sin egen onde sirkel noen ganger, og må passe på å lytte til kroppens - og omgivelsenes - signaler.

Det har jeg lovet meg selv å gjøre fremover. Fritid er nemlig mye morsommere! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...