Gjest smexi hellcat Skrevet 7. januar 2011 #41 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er helt ny her, men har allerede lest mange av innleggene dine. Syns du har mange interessante innspill. Jeg liker deg Kan si akk det samme, ikke tro ingen liker deg, tror ikke det er sant:) du er bare deg, og det er veldig bra at du deler DINE meninger med andre. - xx C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 11. januar 2011 #42 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 12. januar 2011 #43 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Tråden er ryddet for kontaktannonse. Kråkesaks, moderator. Endret 12. januar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AfgMartin Skrevet 12. januar 2011 #44 Del Skrevet 12. januar 2011 Husk at hvis noen virkelig skal like deg, er du nødt til å godta at andre ikke liker deg. Det værste er vel likgyldighet? Uansett er dette bare et nettfora. Bruk tiden på å fokusere på noe som er mer viktig, er mitt råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AfgMartin Skrevet 12. januar 2011 #45 Del Skrevet 12. januar 2011 Husk at hvis noen virkelig skal like deg, er du nødt til å godta at andre ikke liker deg. Det værste er vel likgyldighet? Uansett er dette bare et nettfora. Bruk tiden på å fokusere på noe som er mer viktig, er mitt råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AfgMartin Skrevet 12. januar 2011 #46 Del Skrevet 12. januar 2011 Beklager, jeg er ny. Tydeligvis trykket jeg to ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 13. januar 2011 #47 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 13. januar 2011 #48 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei legg igjen en hilsen på siden ,jeg vil bli kjent med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 13. januar 2011 #49 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg misliker deg ikke, meridian, men for å være ærlig: jeg bryr meg midt i... om noen her på kg liker meg eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quickchick Skrevet 1. februar 2011 #50 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Føler det akkurat som deg! I hver tråd jeg har, så er det noen som må gjøre livet kjipt for andre.. Føler at alle på KG missliker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 1. februar 2011 #51 Del Skrevet 1. februar 2011 jeg synes ikke du skal bry deg om hva en gjeng vilt fremmede mennesker som sitter bak en skjerm tenker om deg, 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 1. februar 2011 #52 Del Skrevet 1. februar 2011 Føler det akkurat som deg! I hver tråd jeg har, så er det noen som må gjøre livet kjipt for andre.. Føler at alle på KG missliker meg. Nå vet jeg ikke om alle trådene du har, men husk at det å mislike noens mening rundt én spesifikk sak ikke nødvendigvis kvalifiserer som å mislike hele en hel person og alt den har å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 1. februar 2011 #53 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har nok tenkt tanken selv,men nå er jeg her mest for debattens skyld. Er bare litt kjipt når du ser at det er "vennegjenger" der folk backer hverandre opp osv. Da kan det jo være at det er litt småkjipt når det virker som ingen legger merke til deg.Teit,men sånn tenker jeg noen ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 3. februar 2011 #54 Del Skrevet 3. februar 2011 Herregud, du er på ett anonymt diskusjonsforum på internett, og bryr deg virkelig hva folk syns??Who cares??Du må jo ta alles meninger med en klype salt. Jeg "mener" ihvertfall masse her på KG som jeg ikke "mener" irl!Dette er ett diskusjonsforum, ikke ett kontaktannonse sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå