Octavia Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kaffetrakteren røyk og har nå investert i Moccamaster. Svart og stilig. Står ingenting om det i bruksanvisningen, så nå spør jeg dere, jenter: Vasker dere glasskannen i oppvaskmaskinen? Har en Høyang Brasserie jernsteikepanne. Håndtaket har med årene blitt litt løsere, så nå bikker panna litt når jeg løfter på den. Får ikke til å stramme skruen. Er det bare hos meg det har skjedd? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kaffetrakteren røyk og har nå investert i Moccamaster. Svart og stilig. Står ingenting om det i bruksanvisningen, så nå spør jeg dere, jenter: Vasker dere glasskannen i oppvaskmaskinen? Jepp vasker alle de løse delene i oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jepp, vasker kanna i oppvaskmaskinen ja! Og steikepanna mi har blitt akkurat lik som din, ja! Mannen min har til og med dreid nytt trehåndtak til den, men nå har det også løsnet. Må kanskje investere i en ny, den er likevel ganske gammel. Men egentlig fungerer den fortsatt bra, bortsett fra at det håndtaket er helsefarlig! Man kan ikke løfte panna etter håndtaket, nemlig. Da vil den snurre rundt og speilegget ligger på golvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Og det har gått fint i alle år? Ingen håndtak hvor den ytterste plastikken løsner? Mine foreldre har dårlig erfaring, derfor spør jeg. Mulig de har laget ny plastikkblanding siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Åh, kanskje vi ikke har samme steikepanne, likevel!!! Vi har en jernpanne fra Høyang, trodde det var den du mente? Ikke noe plastikk på den, nei! Jernpanne med trehåndtak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sorry, Væren Kommentaren var om kaffekannen til Orakel :oops: Vi har nok samme steikepanne, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har ikke hatt noe problem med kaffekannen nei. Men nå bruker ikke vi kaffetrakteren hver dag lenger heller. Så den blir ikke vasket flere ganger for uken. Men det er jo klart at ting blir slitt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vet ikke hva du skal gjøre med det du har - men jeg gikk og kjøpte meg en Le Creuset panne nettopp - og er sinnsykt fornøyd med det - og det sies at jeg vil forbli fornøyd i minst 20 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Alle deler til høyang-panner kan hvertfall kjøpes løst!Samme gjelder moccamaster. Kanskje det hjelper å bytte hele håndtaket? (Eller kjøpe en Le Creuset? :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sorry, Væren Kommentaren var om kaffekannen til Orakel :oops: Vi har nok samme steikepanne, ja! OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vasker også kaffekannen (har Moccamaster) i oppvaskmaskinen - no problemo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk for svar ang. kaffetrakterkannen. Noen andre som har gjort noe lurt med steikepannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen andre som har gjort noe lurt med steikepannen? Min er snart bare brukende til å slå i hodet på noen... Kunne det ha vært noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå