Gå til innhold

Hadde en fantastisk natt for to år siden. Ta opp igjen kontakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey.. Dette er kanskje litt dumt men..

Det har seg altså slik at jeg var på ferie på sørlandet for to år siden. Møtte en kjempemann, ble med han på naschpiel i båten hans og vi drakk og koste oss. Vi hadde sex den natten, og neste morgen da vi våknet lå vi å snakket og koste oss litt mer :) Han spurte ette nummer, og vi holdt kontakt en stund etterpå, både via telefon og MSN. Da han reiste hjem før meg fra vår felles ferieplass, snakka vi om at jeg skulle reise innom til han på besøk før jeg reiste hjem igjen. Dette skjedde jo dessverre aldri. Allikevel holdt vi kontakten over telefon og MSN en stund.

Siste gang jeg snakka med han var vel kanskje for over ett år siden, over mld. Her om dagen gikk jeg gjennom den gamle mobilen min og fant nummeret hans. Har også funnet han på Facebook, men tør ikke helt å legge ham til dersom han skal tro jeg er en psyko-stalker ala Farlig Bejær :P Men jeg har så lyst. Legge ham til, og kanskje skrive en mld? Nei.. Hva tror dere? Bare legge alt bak meg? Hadde vært kjekt å komt litt i kontakt igjen, og kanskje møttes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal legge han til å face og si et uskyldig: Hei! det var lenge siden, hvordan har du det? osv...

Si at du tilfeldigvis kom over han, det er jo det i bunn og grunn facebook handler om, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg syns du skal legge han til å face og si et uskyldig: Hei! det var lenge siden, hvordan har du det? osv...

Si at du tilfeldigvis kom over han, det er jo det i bunn og grunn facebook handler om, eller hva?

Enig, til den slags passer Facebook bedre: send en melding og si "Hei, takk for sist" etc., så finner du fort ut av om han har glemt deg eller om han er gift , klar, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer litt på det :) Har litt lyst, men spørs om jeg har guts nok til det! Skal prøve å manne meg opp litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GO for it!! :jepp:

Si at du kom over nummeret hans, og at det fikk deg til å lure på hvor han er i verden :enig:

Du har ingenting å tape, men alt å vinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da tror jeg at jeg sender en melding på facebook gitt! :) Men uff.. Hva skal jeg skrive egentlig? Er jo egentlig litt sjenert av meg, så er pysete på slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han single, noe som bør komme fram på facebook, så er det vel få menn som synes det er plagsomt at en dame tar kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han single, noe som bør komme fram på facebook, så er det vel få menn som synes det er plagsomt at en dame tar kontakt :)

Veeel.. Som regel er det en grunn til at hun har gått i glemmeboka.

Har blitt addet på tilsvarende måte på Facebook jeg også, og min reaksjon har vært alt fra moderat lunken til knekkende likegyldig. Trådstarter må selvsagt gjerne prøve, men hvis denne fyren er som meg, så fisker heller ikke han i rørt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt addet på tilsvarende måte på Facebook jeg også, og min reaksjon har vært alt fra moderat lunken til knekkende likegyldig. Trådstarter må selvsagt gjerne prøve, men hvis denne fyren er som meg, så fisker heller ikke han i rørt vann.

Hmm.. ja. Derfor jeg ikke vet om jeg tør å ta kontakt. Har ikke fått somlet meg til det ennå.. Å sjekke om han er singel går forresten ikke, for han har lukket profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt til, og blitt lagt til av gamle flammer på facebook mens jeg var single. De jeg likte har jeg også møtt igjen, og gått på date med. Kjæresten min nå la meg til, og det var sånn vi møttes igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Dette er også hva jeg generelt tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...