Gå til innhold

IKEA - møbler F**N HÆ****E


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Hvem er det som lager disse idiotiske bruksanvisningene????? De er jo HELT på trynet! Det er jo tegninger der av skruer og hull på platene som IKKE eksisterer!!! AARGH :evil:

Og disse små limposene blir det jo bare søl av!

vel vel.. har nå skrudd sammen detta jævla skrivebordet men det var faen meg uten hjelp fra den møkkamannen som skreiv bruksanvisninga!

Jeg tror de gjør det med vilje! uansett! JEG seiret og DE tapte i denne omgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Flink gutt.

Jeg skulle sette sammen en svær kommode en kveld jeg var alene..Jeg har et temperament uten like, men jo flere øl jeg drakk ( jeg drikker nesten aldri!) jo lettere gikk det å sette den sammen..

Bare et lite tips til neste gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neste gang kan du ringe meg' date=' er helt rå på ikea møbler :wink:[/quote']

jeg og. pleier å invitere meg selv til å montere andres ikeabyggesett, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Alsri hatt problemer med å bygge noe som helst fra IKEA vi. Vi har bygget MASSE, og det var egentig lett.

Kan ikke si jeg ser på slike byggesett som kompliserte nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Flatpakker er kjempemorsomt!

Hjelper med en flaske vin eller to.. :wink:

En gang vi skulle bygge kommode. En vi skulle ha på stua... Vi skulle ha den i bøk-farget folie.

Jeg og sambern drakk litt vin.. og litt til, kan du si... Det var ganske mørkt, for vi satt på den innglasserte verandaen vår. Til slutt fant vi ut at vi skulle bygge denne kommoden..

GJETT om vi fikk sjokk dagen etter på, når vi merket at kommoden ikke var bøkfarget, men sølvfarget :o

Moral: Ha GODT med lys når du setter sammen flatpakker.. Du vet ikke hva du får :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flatpakker er alt annet enn gøy. bortsett fra de bittesmå. 2 små vinhyller greide jeg å sette sammen på en flaske vin. ikke verst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å montere ting jeg. Særlig gledelig er det når man oppdager at tegningen av den tingen som ikke var i pakken egentlig var en veldig dårlig tegning av det som var i pakken uten å være på tegninga. Liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å montere ting, det er verre å dra på Ikea for å kjøpe det. Jeg tror virkelig Ikea er helvete på jord, så kjærsten har begynt å dytte meg inn i kaféen og få i meg litt kjøttboller først, slik at blodsukkeret er på normalt nivå.

Hvis ikke forvandles jeg til hurpa fra helvete som sier ting som "Hva er navnet ditt, jeg skal rapportere deg til sjefen din!" og lignende. :hoho:

Blir bare så frustrert over at det ofte har veggene og bena til et skap, men ikke hyller. Eller bare dører og ben og ikke kan svare på om de får inn varene igjen eller om det går ut av produksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikea på en lørdags ettermiddag = helvete på jord. det eneste som hjelper er å vite at man skal hjem og MONTERE ju-huu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Det er nå søren ikke vanskelig å montere IKEA-dingel. Et godt tips er å lese monteringsveiledningen godt før du hiver deg igang med slike ingeniørkunster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss... det blir skikkelig party detta her altså..

meg og masse jenter wohoo :lol:

Jeg og vil!!! Shampis og Ikea.... Party -party!!

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...