AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 Alles lubne, nyskilte 2-barnsmor Kate Winslet er nå stupforelsket i unge mannlig modell: http://msnno.starlounge.com/index.cfm?objectid=92319 Hva synes mennene på forumet om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann Skrevet 24. august 2010 #2 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg tror mange menn er som meg, og da liker vi at damene ikke er så radmagre. Det skal være noe å "holde i". Slik jeg ser det har Katie Winslet en helt normal kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 24. august 2010 #3 Del Skrevet 24. august 2010 Kate Winslet er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 24. august 2010 #4 Del Skrevet 24. august 2010 Når ble normalvektig "lubbent"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. august 2010 #5 Del Skrevet 24. august 2010 Kate Winslet er da vel ikke lubben? Det er jo aldeles tragisk hvis man blir ansett som "lubben" bare fordi man ikke er radmager. Da er det noe forkvaklet med hele synet på kvinner og vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 24. august 2010 #6 Del Skrevet 24. august 2010 TS har nok bare skrevet for å provosere. Disse skraptynne Hollywooduglene er alt annet enn vakre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #7 Del Skrevet 24. august 2010 Lubben, hvem, Kate Winslet?? Ikke på de bildene ihvertfall. Hun ser jo strålende ut i den trange minikjolen, jeg ville aldri turt å gå i en sånn. Jeg vil ikke kalle meg selv lubben heller. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2010 #8 Del Skrevet 24. august 2010 Alles lubne, nyskilte 2-barnsmor Kate Winslet er nå stupforelsket i unge mannlig modell: I følge artikkelen er de begge 34 år. Kate Winslet er flott, modellen har god smak han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. august 2010 #9 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Kjolen ville vært snerten den, om det ikke var for de grusomme stroppene. Er det faktisk mennesker som bryr seg om hvem som er sammen med hvem? Da har de for mye fritid... Endret 24. august 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. august 2010 #10 Del Skrevet 25. august 2010 I følge artikkelen er de begge 34 år. Kate Winslet er flott, modellen har god smak han Så, det du sier nå, er at TS er en idiot som har bommet totalt på alle punkter? Kate er kjempeflott og slett ikke lubben, de to er på samme alder, og alt er bare kult? Jeg er tilbøyelig til å være enig, isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #11 Del Skrevet 26. august 2010 Så, det du sier nå, er at TS er en idiot som har bommet totalt på alle punkter? Kate er kjempeflott og slett ikke lubben, de to er på samme alder, og alt er bare kult? Jeg er tilbøyelig til å være enig, isåfall. Enig jeg også. Jeg tror hovedsaken i TS startinnlegg var ordet lubben... bare enda en variant over "feite folk er ekle og skjønner ikke hvem som vil ha dem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eternity Skrevet 26. august 2010 #12 Del Skrevet 26. august 2010 Hvor er hun lubben hen på de bildene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. august 2010 #13 Del Skrevet 26. august 2010 Lubben ja..kjøss meg i ræ.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 26. august 2010 #14 Del Skrevet 26. august 2010 Noe av det "viktigste" jeg har lært her på KG er at alle som bruker damestørrelser større enn 36 er regelrett tykke. Skulle jeg gjette utfra bildene er Kate Winslet muligens en 38-størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 26. august 2010 #15 Del Skrevet 26. august 2010 Kate Winslet er nydelig og absolutt ikke lubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 26. august 2010 #16 Del Skrevet 26. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #17 Del Skrevet 26. august 2010 Skulle jeg gjette utfra bildene er Kate Winslet muligens en 38-størrelse... Hun er en 38/40 og er litt lubben og dvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #18 Del Skrevet 26. august 2010 Hun er en 38/40 og er litt lubben og dvask. ... kom det fra en jeg vil tippe sitter der med bilringer og hengeræv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #19 Del Skrevet 26. august 2010 ... kom det fra en jeg vil tippe sitter der med bilringer og hengeræv. Eller en homofil som hater kvinner...mulighetene er store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #20 Del Skrevet 26. august 2010 Eller en homofil som hater kvinner...mulighetene er store. Kvinnehatere er svært sjelden homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå