missfidget Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har vært innom i dag (Bryne) og ble positivt overrasket. Traff en jente som jobbet der på mitt alder som hadde virkelig gode kunnskap til passende farger osv. Hun virker så hyggelige, det var en kjekt opplevelse! Hun til og med hjalp med å finne hele antrekk, bade klær som var på salg og vanlig. I det siste jeg har ikke vært så begeistret med det jeg har sett på der på Popin men gikk i fra med en ny off white cords jakke med pels, gronn militare bukser som var svært slankende og en kjempe kult grønn genser. Siden jeg går i 46/48 da tenkte jeg aldri i livet kommer jeg til å passe de klærne men hun hjalp så mye til at til slutt ble jeg så fornøyde. Det var akkurat hva jeg trengte siden jeg er så misfornøyde med ALT på det såkalt "større" klær butikker (Er du med eller??? ). Det var bare så fint å gikk i fra med så mye fra en vanlige butikk liksom føler meg ikke så STOR.... Finner dere mye der på Popin eller...? Hadde egentlig tenkte å spare til sko på Bianco og en Noa Noa genser men men.... Vil bare peker på en gang til at jeg er amerikansk og norske min er ikke helt perfekt bare så dere vet...men håper at du følgte med likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har god erfaring med noen bukser fra Popin, både når det gjelder passform og kvalitet. Må kjøre litt avgårde for å komme til Popin, så det er ikke der jeg handler mest da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har god erfaring med Popin, og finner alltid mye der når jeg er innom (Stavanger). Det beste er at de ofte har litt romslige størrelser slik at jeg føler meg slankere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg synes at Pop Inn egentlig har litt kjedelige klær og jeg finner skjelden noe der....(men så går jeg ikke så ofte innom heller ). Men har kjøpt en bukse der en gang og den husker jeg var svært god kvalitet i :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vil bare peker på en gang til at jeg er amerikansk og norske min er ikke helt perfekt bare så dere vet...men håper at du følgte med likevel! Ville bare si at du snakker norsk helt utmerket - jeg har sett nordmenn skrive mye verre enn det du gjør Du har jo nesten ingen skrivefeil jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ville bare si at du snakker norsk helt utmerket - jeg har sett nordmenn skrive mye verre enn det du gjør Du har jo nesten ingen skrivefeil jo :D Du verden! Det var så fint å høre. Jeg ble litt flau av og til og føler det nødvendige å peker på det at jeg er ikke norsk- siden jeg har bodd her ikke lenge og har bare et par år erfaring med det norske språk. Dessuten hjelper det mye å skriver og snakker norsk så mye som mulig. Men takk for kompliment, det varmer!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg kjøper klær på Popin. Liker å komme meg inni kjoler størrelse M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vel, det er første gang jeg hører om Popin ivertfall....Link anyone? *kikker seg rundt i rommet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lite å ser på, men her er websider: www.popin.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, der var det lite å se på! Men tusen takk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg liker Popin! Kommer alltid ut med noe derfra, og føler meg ikke som en elefant i en porselensbutikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg handler for så vidt ikke så mye på Popin, men jeg har kjøpt yndlingsblusen min der! Synes de har en del fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg er som regel innom Popin og kikker dersom jeg er på jakt etter noe nytt. Men det er heller sjelden at jeg faktisk kjøper noe der. I tillegg synes jeg ekspeditrisene der kan være litt overslitsomme og masete. Husker det var en tråd om dette her en gang for lenge siden, og tror det var en generell oppfatning om det her inne at de var ganske slitsomme på Popin. Tror de går på egne kurs før de får begynne å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvordan er prisnivået på popin? Har egentlig aldri kikket så nøye etter, siden jeg som regel alltid går forbi den butikken. Vet ikke helt hvorfor.. Og Anafugia, det er popin på vestkanten iallefall. Vet ikke om andre i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvordan er prisnivået på popin? Har egentlig aldri kikket så nøye etter, siden jeg som regel alltid går forbi den butikken. Vet ikke helt hvorfor.. Og Anafugia, det er popin på vestkanten iallefall. Vet ikke om andre i bergen. Når jeg var innom så kjøpte jeg en cords jakke til 699-, lin bukser til 499-, og en bomull genser til 299-,....Det var en jakke der som var 999-, men for det meste det er nok så rimelige priser på Popin. Kanskje gjennomsnitte litt høyere enn H&M da. Vet ikke om det hjelper? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 Prisnivået er vel ganske likt som på Vero Moda og Lene V kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja det tror jeg er enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 I tillegg synes jeg ekspeditrisene der kan være litt overslitsomme og masete. og det er grunnen til at jeg ikke handler der. Tror de er sånn fordi de jobber på provisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #19 Del Skrevet 3. oktober 2003 De har popin på nestun senter å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. oktober 2003 #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 Du verden! Det var så fint å høre. Jeg ble litt flau av og til og føler det nødvendige å peker på det at jeg er ikke norsk- siden jeg har bodd her ikke lenge og har bare et par år erfaring med det norske språk. Dessuten hjelper det mye å skriver og snakker norsk så mye som mulig. Men takk for kompliment, det varmer!!! :D Du har ingen verdens ting å være flau over. Jeg er meget imponert over dine kunnskaper, og har du bare vært her et par år?? :o Enda mer imponert Jeg er gift med en Canadier,- håper han blir like flink som deg etter hvert :D Fortsett å skrive masse her inne du, det hjelper garantert kjempemye. Ha ei riktig god helg!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå