Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 hvorfor tror du ikke på malte roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hun vil ha "the real thing" skjønner du vel!!! Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Suz?!?! DU ække god!!! Ja Lurven, neste gang du skal spørre meg om no, så kan du bare spørre Suz Altså, det er fra ei god gammel U2 låt, og hvis noen har tenkt å gi meg roser, sånn en gang, helt hypotetisk sett, så vil jeg ha dem på ordentlig, ikke no sånn malt skvip, for ikke å snakke om plæstic, da er det fram m brevåpner'n og stæbbe villt! Men, hvis du gir meg vakre fine roser, blir jeg snill og god og pen og vakker og gjør hva det skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Så lettkjøpt???? :o *løper ut etter roser* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 8) Så lettkjøpt er jeg, men det er bare ingen som har fatta det ennå.....uten om du da, my Siamese twin :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 *arrangerer blomster til Glammy* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 8) Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå