Gå til innhold

Hjelp og hjelp og hjelp

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg trenger hjelp til noe, men noen ganger blir jeg så sjokkert over enkelte ting jeg leser at jeg blir sittende sånn -----> :o :o :roll: :-? :o lenge etterpå.

Jeg kan egentlig ikke skrive hva jeg har blitt sjokkert over akkurat nå, for da blir jeg anklaget for mobbing, men det overrasker meg også at jeg blir sjokkert for det er jo ikke noe nytt. Jøye meg - same old, same old... intet nytt under solen fra den kanten, og jeg som trodde at personen kanskje hadde endret/bedret seg litt.... guri malla :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også kan se sånn :o :o :o :o :o ut når jeg blir sjokka - ikke det at jeg blir det så ofte da men *ler*......MEN - det som skjer når jeg blir sjokka er at underkjeven vil plutselig ikke henge sammen med overkjeven :roll: - og så plutselig så står jeg der :o fullstendig forbausa/sjokka/forfærdet/overrumplet ........... og GAPER :ler::wink: Og jeg aaaaaaaner ikke hvorfor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kan se sånn :o :o :o :o :o ut når jeg blir sjokka - ikke det at jeg blir det så ofte da men *ler*......MEN - det som skjer når jeg blir sjokka er at underkjeven vil plutselig ikke henge sammen med overkjeven :roll: - og så plutselig så står jeg der :o fullstendig forbausa/sjokka/forfærdet/overrumplet ........... og GAPER :ler::wink: Og jeg aaaaaaaner ikke hvorfor :ler:

Omtrent sånn: :hakeslepp: ?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare så enig med dere, sitter med denne følelsen  :o  :o  :forvirra:  :forvirra:  :hakeslepp:   :hoho:  :hakeslepp:  :o  

Smilla1

Der må jeg si du beskrev mine følelser enda bedre enn jeg klarte det selv litt lenger oppe.

Tusen takk Smilla1 for at du forstår meg så inderlig godt... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder er unødvendig. Og er ikke passene i det hele tatt.

(... hvis den handler om det jeg tror det gjør i hvert fall ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva tråden handler om .....håper ikke jeg har tråkket i noens salet siden jeg skrev her da.... For det var nå iallefall ikke meningen .... kom bare med en liten avsporing jeg liksom - pleier det noen ganger ......spore av liksom :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...