Gå til innhold

gift uten å bo sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og min mann bor hver for oss og er gift. Vi trives veldig godt med det. Vi deler på alle utgifter bortsett fra våre boliglån. Årsaken til at vi bor hver for oss er at vi kommer til å tape for mye ved å selge leilighetene, så vi satser på å betale dem ned først. Ingen problemer her, vi har det muligens bedre enn de fleste :O Dessuten er livet langt, og ingenting haster mer enn man gjør det til selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, og jeg trives ikke med en slik løsning i det hele tatt. Han har alskens unnskyldninger for ikke å flytte sammen med meg, men han har ikke ryggrad til å si rett ut at han ikke vil.

Det har snart gått et år siden bryllupet, om han virkelig ønsket å bo sammen kunna han ha klart å finne en løsning for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, og jeg trives ikke med en slik løsning i det hele tatt. Han har alskens unnskyldninger for ikke å flytte sammen med meg, men han har ikke ryggrad til å si rett ut at han ikke vil.

Det har snart gått et år siden bryllupet, om han virkelig ønsket å bo sammen kunna han ha klart å finne en løsning for lenge siden.

Dersom dette er så viktig for det så burde du jo ha sørget for at dere bodde sammen før dere giftet dere.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dette er så viktig for det så burde du jo ha sørget for at dere bodde sammen før dere giftet dere.

Lettere sagt enn gjort, det. Han hadde unnskyldninger da også, men lovet gull og grønne skoger "etter at vi har giftet oss". Jeg kan ikke akkurat tvinge ham til å flytte sammen med meg heller, hvordan skulle jeg ha sørget for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...