Antlers Skrevet 28. august 2010 #41 Del Skrevet 28. august 2010 Har ikke noe problem med sjenerte gutter, men det er klart det kommer litt an på graden. En som ikke våger å trosse sjenertheten for å få gjort ting som må gjøres er uaktuelt. Så med andre ord: det er helt greit med en som helst vil snakke med de han kjenner godt og er trygg på, men ikke greit med en som er så sjenert at han ikke tør bestille på restaurant, klage på feil/urettmessig behandling, nekter å være med på ting som kan oppleves som litt ubehagelig for en sjenert person, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #42 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg liker sjenerte gutter, men man må ha den flørtende blikkontakten oss i mellom ellers er det vanskelig at noe skjer. Man vil jo forsikre seg om at det er greit at man jakter på byttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #43 Del Skrevet 28. august 2010 Det er bare tull, selvfølgelig kan man være sjenert og likevel ha god selvtillit. Siden andre ikke kan svare på spørsmålet mitt så kan vel du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 28. august 2010 #44 Del Skrevet 28. august 2010 Siden andre ikke kan svare på spørsmålet mitt så kan vel du utdype? Selv om man ikke er komfortabel i alle slags situasjoner så betyr det ikke automatisk at man har lav selvtillit. I tillegg så finnes det folk som bare er introverte og fornøyde med det. Det krever i noen tilfeller nesten høyere selvtillit, man er ikke sykelig opptatt av å underholde og bli likt av alle som noen ekstroverte kan være. Den som skriker høyest om oppmerksomhet er ikke nødvendigvis den med høyest selvtillit, i mange tilfeller er det tvert om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #45 Del Skrevet 28. august 2010 Selv om man ikke er komfortabel i alle slags situasjoner så betyr det ikke automatisk at man har lav selvtillit. I tillegg så finnes det folk som bare er introverte og fornøyde med det. Det krever i noen tilfeller nesten høyere selvtillit, man er ikke sykelig opptatt av å underholde og bli likt av alle som noen ekstroverte kan være. Den som skriker høyest om oppmerksomhet er ikke nødvendigvis den med høyest selvtillit, i mange tilfeller er det tvert om. Jammen det er jo de som skriker høyest og som brauter mest som får seg noe(n). Så da trenger en ikke selvtillit for å få seg noe(n)? en trenger bare å bruke albuer og ha lite(n) samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 28. august 2010 #46 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg liker sjenerte gutter. De er som regel snille og lettere å få kontakt med (jeg er sjenert selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 28. august 2010 #47 Del Skrevet 28. august 2010 Jammen det er jo de som skriker høyest og som brauter mest som får seg noe(n). Så da trenger en ikke selvtillit for å få seg noe(n)? en trenger bare å bruke albuer og ha lite(n) samvittighet? Det går nok an å ta på seg en slags maske og dra folk selv om man har lav selvtillit ja. Men jeg tror ikke man kommer så langt med lav selvtillit, selv de ivrigste PUAene som kan alle sjekketriks i verden terper jo på at man må jobbe med seg selv innenfra for å virkelig få draget. Love yourself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #48 Del Skrevet 28. august 2010 Det går nok an å ta på seg en slags maske og dra folk selv om man har lav selvtillit ja. Men jeg tror ikke man kommer så langt med lav selvtillit, selv de ivrigste PUAene som kan alle sjekketriks i verden terper jo på at man må jobbe med seg selv innenfra for å virkelig få draget. Love yourself Just not happening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå