Gå til innhold

Jenter som blotter seg på nettet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter som viser seg naken på internett og som er over 18 burde fått automatisk 500 000 til 1 million av staten. Uavhengig av hvordan de ser ut.

I løpet av 10 år er vel alle naken på nett og da tenker jeg den forbanna søppelmoralen om at man er billig om man gjør ditt og datt forsvinner ned til satan brennkvikt.

Vi er vel egentlig på vei dit allerede, men det er ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med guttene da, skal ikke de ha samme tilbud?

Snakkes jo ganske mye om likestilling i disse dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som viser seg naken på internett og som er over 18 burde fått automatisk 500 000 til 1 million av staten. Uavhengig av hvordan de ser ut.

I løpet av 10 år er vel alle naken på nett og da tenker jeg den forbanna søppelmoralen om at man er billig om man gjør ditt og datt forsvinner ned til satan brennkvikt.

Hvorfor det? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde få masse penger forde du aldri har fått knulle en jente før....dette må være det svakeste argumentet jeg har lest på kg noen sinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Likestilling finnes ikke, i praksis. Derfor bør jenter beskyttes mot seg selv, de aner ikke konsekvensene av slike tullete handlinger. De vil enten ende som Aylar (fåtallet), eller spille seg selv utover sidelinja (sånne som deg vil vi ikke ansette) eller få offerstempelet i panna (stakkars deg, utnyttet og misbrukt) og dermed bli snyltere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? :filer:

Fordi det er sånn det skal være. Og jeg vil ha bort det moralske tullet med at det er synd å gå naken og bla bla og at folk er billig. Ei jente bør få kle seg som hun vil uten å bli kalt billig eller andre stygge ting. Faktisk så bør damer gå lettkledd/naken og i sexy klær hele tiden.

Hva med guttene da, skal ikke de ha samme tilbud?

Snakkes jo ganske mye om likestilling i disse dager...

Det er egentlig det samme for meg. Synes gutter ekle uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er sånn det skal være. Og jeg vil ha bort det moralske tullet med at det er synd å gå naken og bla bla og at folk er billig. Ei jente bør få kle seg som hun vil uten å bli kalt billig eller andre stygge ting. Faktisk så bør damer gå lettkledd/naken og i sexy klær hele tiden.

Det er egentlig det samme for meg. Synes gutter ekle uansett.

Når noe først er på nett blir man ikke kvitt det :)

Jenta er ikke nødvendigvis billig, men spesielt smart er hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er ikke nødvendigvis billig, men spesielt smart er hun ikke.

Dum fordi man legger seg ut naken på nett? Tullball. Eller det kommer an på. Noen er dum, men det finnes nakenmodeller som er intelligent og oppegånde også.

Akkurat som de fleste andre yrker. Noen liker sikkert å holde på mer amatørmessig og de trenger heller ikke å være dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum fordi man legger seg ut naken på nett? Tullball. Eller det kommer an på. Noen er dum, men det finnes nakenmodeller som er intelligent og oppegånde også.

Akkurat som de fleste andre yrker. Noen liker sikkert å holde på mer amatørmessig og de trenger heller ikke å være dum.

Nakenmodeller har tatt ett bevisst valg i voksen alder, og har brukt det til å leve sitt liv.

På samme måte som at en som har tattoveringer over hele kroppen jobber med tattoveringer.

Valget de tar former hvordan verden tar imot de i forskjellige kretser.

Det er værre for Sara på 16 som ønsker å bli jurist og vli tatt seriøst som noe helt annet enn nakenmodell. Ikke får hun penger for det heller, og det er ganske dumt. Jeg revurderte akkurat nå det jeg skrev om billig. Ei som gjør det på den måten er ikke billig en gang, en liten del av henne er da faktisk helt gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo brunsten som gjør at kvinner legger seg ut nakne på nettet. For å få selvbekreftelse av andre mennesker, - for å bli lagt merke til, og ikke minst, - det å være brunstoffer er jo ubetalelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...