meelissa Skrevet 29. august 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Ja, bedre enn ingenting Helgen har vært koselig, har faktisk hatt en rolig helg for en gangs skyld, fått lest masse (flink student!) oog spist endel godis ja.. Men, men. Ny joggeøkt i morgen, for da har jeg ikke forelesning før klokken to! Endret 29. august 2010 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. august 2010 #22 Del Skrevet 29. august 2010 Wow, imponerende å lese i helgen! Må bli flink student jeg også Må være lov å kose seg med det man synes er godt i helgene da;) Bare jeg som tåler sukker veeeeldig dårlig (hvorfor måtte legen skremme meg med diabetes??) Satser på jogging i morgen jeg også Håper migrenen din skjerper seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. august 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 30. august 2010 Ny uke, nye muligheter! Selv om forrige uke ble litt amputert pga mye migrene, stiller jeg med nytt mot i dag! Følger fortsatt løplabbet sin treningsplan, og i dag starter jeg på UKE 2 Dag 1: Gå i raskt tempo 10 min. Gå oppoverbakke 2 min, jogg ned. Gjenta 4 ganger. Gå 10 min etterpå. Var tungt, og jeg kjenner det spesielt i leggene og knærne.. Håper ikke betennelsene kommer tilbake! Noen andre som har fått trent i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. august 2010 #24 Del Skrevet 30. august 2010 Utrolig bra, meelissa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. august 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 30. august 2010 Deilig å få gjennomført treningen ja, men kostholdet har ikke vært noe å skryte av.. Spiste middag hos en venninne, og middagen var sunn nok, men drakk brus til. Men, men, i morgen er det trening igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 31. august 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 31. august 2010 Hei, hei! Nå har jeg trent igjen I dag hadde jeg umenneskelig vondt i knærne (håper det ikke er betennelsene som er tilbake!!), så jeg vurderte å droppe treningsøkten. Men det gjorde jeg ikke! Istedet presset jeg meg til å dra på det minimini-treningssenteret vi har her i blokka. Hater sånne, er så intimt og skumle hvis flere folk kommer. Men det gikk fint Måtte tenke at "hvis andre skal få trene her- så må vel Meelissa også!" Så da fikk jeg syklet økta på spinningssykkel istedet for å jogge ute på asfalt som tydelig dreper de stakkars beina mine. Trening dag 2: 10 min sykling, 1 min spurt, 1 min roligere (x5), 10 min sykling Kanskje ikke verdens skryteøkt, men jeg er fornøyd - fordi jeg ble SINNSYKT SLITEN! Hehe. Ble kanskje mer intervalløkt enn det som var meningen, for det siste minuttet holdt jeg såvidt ut. Uansett var det utrolig deilig med nok en morgenøkt Nå skal jeg lese. Ha en fin dag allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 31. august 2010 #27 Del Skrevet 31. august 2010 Så flink du er meelissa! Trener du med pulsklokke? Jeg synes det er så gøy å vite hvor mange kcal man forbrenner Håper du slipper unna betennelse, for det er så sykt vondt. Om du fortsetter å variere treningen, så holder den seg kanskje vekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 31. august 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, trener ikke med pulsklokke.. Men vurderer å kjøpe meg, virker interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. september 2010 #29 Del Skrevet 2. september 2010 Hvordan går det? Har du fått trent i går eller i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 3. september 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 3. september 2010 Hei -Sarah- Nei, har ikke fått trent siden sist. Har besøk av en god venninne, så treningen får vente til mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. september 2010 #31 Del Skrevet 6. september 2010 Koselig med helgebesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 13. september 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 13. september 2010 Ja var veldig koselig Denne helgen har jeg vært hjemme hos familien, så trening har det ikke blitt!! En flopp her i treningsdagboken, kan man vel si. Men i morgen har jeg planlagt å løpe ute Synd det er så dårlig vær! Men tror nok jeg skal klare å løpe litt likevel, trenger det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 14. september 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 14. september 2010 Woho, nå har jeg trent igjen Ble ganske så nøyaktig 41 min () med løping/jogging/fort gange/intervall, eller hva man nå skal kalle det. Nå har jeg akkurat dusjet og er s l i t e e e n! Men, men - deilig var det! Og nå trenger jeg bare å slappe av fram til jeg har forelesning kl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. september 2010 #34 Del Skrevet 14. september 2010 Hei! Koselig at du la igjen noen ord i boken min:) Hadde helt glemt den jeg! Du er flink til å trene! ganske bra gjort å snike det inn før forelesning. Hvordan ser treningsprogrammet ut for denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 14. september 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 14. september 2010 Har absolutt ikke vært flink i det siste.. Men klarte i alle fall å komme i gang igjen etter en midlertidig stopp! Har planer om å få trent i morgen også, da har jeg også forelesning kl 1, så skal klare å få trent før den. Og så forhåpentligvis enda en løpeøkt iløpet av uken, men vet ikke helt når.. Fredag kanskje, så får jeg en hviledag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 18. september 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 18. september 2010 Meelissa har trent igjen! Har ikke fått trent mye denne uken, men i dag har jeg fått meg ut i finværet og løpt ukas andre økt! Ikke så mye å skryte av, men to ganger er vel bedre enn 1. I dag ble det en treningsøkt på 20 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 20. september 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 20. september 2010 Ja, nå sitter jeg i sofaen og venter på at maten skal sige litt (haha, uff for et uttrykk!), sånn at jeg kan komme meg på en joggetur. Sist fikk jeg jo så utrolig hold.. Håper det hjelper å vente litt etter mat! Planen for ukens trening ser slik ut: Mandag: Jogge + styrke mage Tirsdag: Jogge Fredag: Jogge Blir kanskje litt vanskelig å få trent igjen i morgen igjen, men har tid før forelesning, så vil smette det inn.. Tør ikke satse på mer enn tre treningsøkter denne uka, så får heller bli positivt overrasket hvis jeg orker flere! Nå er det ut å løpe dagens rute, forhåpentligvis blir det en 40min-tur eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 20. september 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 20. september 2010 Da har jeg trent! Ble en 25 min intensiv løpeøkt, og det var mer enn nok for meg. Såå sliten nå, men såå fornøyd også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. september 2010 #39 Del Skrevet 20. september 2010 Flott at du fikk tatt deg en tur! 25 minutter er jo bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 11. januar 2011 Da har jeg startet på nytt! Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå