AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Møtte ei jente for noen uker siden. Det var rart for meg som ikke hadde hatt kontakt med ei dame på årevis.. Litt grunnet sjenerthet og litt grunnet stolthet. Leg ville aldri prøve meg på en dame å få ett nei, så jeg tenkte det var like greit å holde meg langt unna verden med jenter.. Ung å usikker, ja. Vi møttes tilfeldig på en lørdag kveld å vi dro på fest. Vi prata hele natten å jeg lovte jeg skulle ringe henne opp.. Ett løfte jeg holdt. Ukene gikk, vi møttes jevnlig og vi hadde sex hver dag. Noe jeg ikke hadde hatt på utrolig lenge. Dagene gikk veldig fort å jeg levde i ekstase. Det tok ikke lang tid før jeg følte noe lå i lufta, på en måte. Jeg visste jeg ikke kunne involvere meg for mye med henne ettersom jeg skulle flytte langt vekk veldig snart å ville ikke ha noe med noen å gjøre "hjemme" ettersom jeg hadde min helt egen satsning på gang.. Dette gjorde jeg klart helt fra første dagen jeg møtte henne så ingen skulle få noe forhåpninger. Vi hadde en god fysisk kjemi(tror jeg), men utover det var det bare som å prate med hvilken som helst snill og sexy jente.. Lett å smile til, og lett å få tunnelsyn på. jeg er i bunn å grunn som hvilkensom helst guttevalp, ute etter bare 1 ting.. selvom jeg leter etter en spesiell jente som betyr mer enn bare sex - men det skal mye til. kanskje er jeg kresen blitt. Hun merket nok at jeg var bare ute etter sex, men jeg ville være med henne også. Inviterte hun med overalt og ville være venn å grei. Det ligger i naturen min. Jeg kunne aldri åpenbart brukt en jente. Derfor møttes vi igjen å igjen. Etter hvert ble det litt trøbbel i "vennskapet" vårt. Spenningskurven dalte for min del, å jeg begynte å bli grisk - samtidig som jeg tror jeg var flink til å skjule det. Men jeg ga henne ikke den samme oppmerksomheten lenger i sosiale lag å hun merket det godt - å så fikk jeg. Til slutt pratet vi mer om flyttingen min, å hva det ville gjøre med vårt forhold til hverandre. Jeg hadde kanskje pratet meg bort, men det lå i lufta at vi var mer enn bare fucking good friends - selvom jeg ikke nødvendigvis ønsket dette. Hun fortalte meg en dag at hun digget meg, og at venninene hennes hadde skrytt av meg(hva enn det skal bety..). Jeg ble smigret men jeg var ærlig hele veien å sa at hun var en knall god jente, men jeg kunne ikke bli for involvert med henne å sa indirekte at jeg ikke ønsket ett forhold.. En dag fortalte hun meg at hun ikke ville ha sex med meg lenger, fordi hun var redd for å bli for glad i meg. hva enn nå det skal bety, forstod jeg det som at hun ikke ville bli utnyttet å forlatt. Selv sa jeg bare at jeg forstod, å ikke noe mer. mot mitt eget ønske ble jeg glad i jenta over tid, å kompiser oppfordret meg til å droppe flyttings prosjektet mitt å bli hjemme for hennes del - ettersom hun var en go jente jeg kanskje ville savne veldig snart.. senest i går sov hun hos meg. hun kom til meg når hun var full. da hun våknet spurte hun om vi hadde hatt sex..(Ja, sier litt om hun?) men det hadde vi ikke. jeg var seksuelt frusturert men skyldte på ett tungt morgen sinn for mitt dårlige humør.. jeg vet ikke hva hun tenkte, men jeg tror at hun så på meg som en kåt faen. jeg tror at hun hun egentlig kunne ønske jeg er interresert i ett forhold å at jeg ikke har planer om å flytte - men det er umulig å vite. jenter er håpløse å lese på den måten.. idag så jeg hu på byen med en annen fyr som holdt rundt henne å kysset henne. hun visste at jeg var ute i samme by, men hun hadde ikke sett meg. jeg prøvde å ringe henne men hun hadde slått av telefonen. samme dagen hadde hun også visstnok slettet meg fra facebook. jeg gikk mot de og ropte til henne. hun bare kikket på meg med ett tomt blikk å vinka. jeg ble først veldig irritert å gikk fort avgårde, men etter 10 minutter med irritasjon gikk jeg å lette etter de igjen for kanskje å få pratet kort med henne for å få ut aggresjonen min. mye går gjennom hodet mitt. var dette en hevn? hvorfor var hun plutselig overlegen når jeg ropte på hu - sammen med en annen gutt, var hun veldig full å ikke kjente meg igjen? eller gjorde hun dette bevisst for å straffe meg for at jeg ikke vil ha noe forhold? jeg vil nok få svar på alt over tid.. Hva tror dere henne tenker? jeg vet hun liker meg, men vet generelt lite om hennes fortid å hvilket forhold hun har til gutter. Jeg er ikke sur på henne fordi hun driver av med flere gutter samtidig - det er jo på ingen måte dama mi det er snakk om. Men jeg er irritert av prinsipp fordi jeg kunne aldri hatt noe gående med 2 eller fler jenter samtidig. jeg eier samvittighet... Beklager ett rotete innlegg, detaljene er for å sette ting i perspektiv å kanskje jeg kan få ett kvinnelig synspunkt på atferden til denne jenta.. Ingen trenger å fortelle meg at jeg utnyttet henne, det vet jeg. men hun utnyttet faen meg meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Skjer med deg? Syns ikke denne jenta har vært så vanskelig å lese utifra det du skriver, men så er jeg dame, da... Mitt inntrykk er at du har gitt henne forskjellige signaler, slikt er forvirrende og slitsomt i lengden. Være sammen uten å være sammen, liksom. Du ville ikke ha forhold, det ville tydeligvis hun, derfor har hun gått videre. Du har sett henne med en fyr - "flere gutter", som du kaller det - og du blir sjalu. Hvorfor det? For meg virker du noe vinglete og ubestemmelig, det blir ikke noe bra ut av dét. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Du har sagt klart og tydelig at du ikke er ute etter noe forhold, så denne jenta har sitt på det tørre når det gjelder å flørte med andre gutter. Det er nok du som er helt på jordet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Del Skrevet 22. august 2010 Du har nok rett og slett "vimsa" bort jenta. Hun har nok gjort sine erfaringer og har bein nok i nesa til å komme seg bort når hun ser blinklyset gå av og på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rocky Skrevet 22. august 2010 #5 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kan kun snakke for min egen del, men jeg kan i hvertfall ikke ha sex med et menneske over tid uten å bli følelsmessig involvert.. - Tror muligens det er det hun mente når hun sier at dette ikke kan fortsette.. Hun har antagelig blitt alt for glad i deg allerede, og luftet dette for å se reaksjonen din. Hun fikk ikke den reaksjonen hun var ute etter; Altså bekreftelse på at du også har blitt glad i henne, og at det var håp om at det kunne bli noe mer.. Hun får et tilbakefall og ender hos deg mens hun er full.. (fordi hun har fått følelser for deg). Tar et hardt og brutalt oppgjør med seg selv, og sletter deg fra FB, slår av mobilen o.l Hun innser at hun må gå videre, fordi hun vil bare bli såret slik situasjonen er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 22. august 2010 #6 Del Skrevet 22. august 2010 Hva er TSer? Jeg ble vel ikke sjalu, det var bare en overaskelse å se at hun ikke helt var som jeg trodde. Men jeg har ikke mye negativt å si om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 22. august 2010 #7 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg synes også det er ganske opplagt hva som har skjedd her. Hun ble glad i deg og ønsket et forhold, noe du gjorde klart at du ikke var interessert i. Hva skal hun gjøre? Fortsette å henge med deg, for så å bli enda mer lei seg når du reiser? Hun har gjort det eneste fornuftige, hun har gått videre. Endret 22. august 2010 av Iah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 22. august 2010 #8 Del Skrevet 22. august 2010 Hva mener du hun skulle gjort da, når hun tydeligvis var interessert i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 22. august 2010 #9 Del Skrevet 22. august 2010 Hva skjer med DEG ja. Du snakker jo bare om deg selv. Få ut DIN reaksjon. Hevne seg på DEG. Deg Deg Deg. Synes ikke hun har gjort noe rart, du har fortalt henne at du skal flytte og at du ikke var ute etter noe mer: HUN prøver å ikke få kjærlighetssorg ved å kutte deg ut av livet hennes og prøve å ha det gøy for å komme seg videre. Så det var greit at du utnyttet henne så lenge hun ikke hadde det gøy på byen med noen andre? Det er jo det du sier. Få opp gluggene og flytt av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eternity Skrevet 22. august 2010 #10 Del Skrevet 22. august 2010 Hehe, ærlig talt unge mann......DU ville ikke ha noe forhold til henne, DU var bare ute etter sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 22. august 2010 #11 Del Skrevet 22. august 2010 Hva er TSer? Jeg ble vel ikke sjalu, det var bare en overaskelse å se at hun ikke helt var som jeg trodde. Men jeg har ikke mye negativt å si om henne. Jeg vil nå si at det er ganske opplagt hva som har skjedd her. Du har sendt henne blandede signaler, og hun har falt for deg. Når du da igjen sier til henne at du ikke ønsker et forhold, så burde det virkelig ikke komme som en overraskelse at hun velger å gå videre, og kanskje finne en som vil ha hele henne. Det virker som du forventer at hun skal bli værende og utsette seg for å bli følelsesmessig torturert sammen med deg, inntil du stikker avgårde. Egoistisk syns jeg det er. Hun vil komme seg videre i livet, og bli ferdig med deg før hun faller så hardt at hun blir sittende igjen knust når du reiser. En dag fortalte hun meg at hun ikke ville ha sex med meg lenger, fordi hun var redd for å bli for glad i meg. hva enn nå det skal bety, forstod jeg det som at hun ikke ville bli utnyttet å forlatt. Selv sa jeg bare at jeg forstod, å ikke noe mer. Det betyr akkurat det du skriver. Hun vil ikke bli for glad i deg i og med at du skal stikke avgårde, og hun har alt merket at hun faller for deg. Altså vil hun ikke utsette seg for mer, eller risikere å bli stygt såret når du reiser. Tror du prøver å overtolke jenta litt her. so get over it. Hun er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. De færreste kvinner kan ha et seksuelt forhold over tid uten å utvikle følelser for personen. Og det er ingen hemmelighet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #12 Del Skrevet 22. august 2010 Du var passe barnslig som begynte å rope etter dem, og spesielt når du faktisk inrømmer at du bare er ute etter sex. Dere har ikke et forhold. Hun skylder deg ikke noe fordi du klart sa at du ikke ønsket et forhold med henne. Hva det er med henne? Vel. Det som er med henne er at hun tar ansvar for egen lykke. Hun VILLE ha et forhold med deg, du sa nei, hun skaffet seg en mann som kunne gi henne et forhold. Du kan finne deg en annen dame og for guds skyld, la dem være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 22. august 2010 #13 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Tror jeg har formulert meg litt feil her, prøvde å gjøre det klart å tydelig at jeg ikke er bitter på jenta. Jeg ble overasket å litt støtt i øyeblikket, den gamle følelsen av sjalusi kom frem igjen for første gang på mange år å det var litt rart - men som jeg sier hadde vi ingen avtale om noe som helst å jeg er verken sur eller sjalu. Jeg er riktignok litt støtt av at hun kan være hos meg den ene dagen å holde på - for så å gå til en annen dagen etter. jeg kunne aldri gjort det, å jeg behandler ikke andre som jeg ikke vil bli behandlet selv. men jeg er klar over at folk er forskjellige og at ingen har gjort noe galt.. Jeg ville bare vite om min oppfatning av henne er riktig. Alt jeg vil er bare å forstå meg på jenter. takker for gode svar Endret 22. august 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #14 Del Skrevet 22. august 2010 Spiller det noen rolle når dere ikke er sammen hvem hun "holder på" med da? Hun har ingen forpliktelser til noen, og hva vet du om hva hun egentlig driver på med? Jeg har på følelsen av at du prøver å stille henne i dårlig lys ved å hinte frempå at hun er ei "løs jente". Dette får ikke jeg inntrykk av. Hun virker bedre enn mange andre kvinnfolk her i verden. Hun har faktisk trukket seg unna og unngår i gå for langt og bli deppa av en fyr som bare ville ha en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 22. august 2010 #15 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) ^ fint å se flere synspunkter. Men jeg har jo sagt det hele tiden til henne at jeg skal dra langt bort. hvorfor velger hun da å knulle meg hele sommeren for så plutselig stikke uten å si en dritt? en jente med selvrespekt å litt bein i nesa ville jo gitt meg huden full for lengst. hun har ikke sagt noen ting. jeg har jo vært oppriktig og ærlig hele tiden. Jeg forstår de fleste kvinner vil helst snu dette over på meg siden jeg innrømmer å bare ville ha sex og kos - men dette gjelder jo nesten alle gutter å er gårsdagens nyheter.. Endret 22. august 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #16 Del Skrevet 22. august 2010 Men hallo! Leser du hva du selv skriver eller? Du skrev jo at du ikke ville ha noe, kun ha henne for å få deg noe. "stikke uten å si en dritt"? Hva skulle hun si da? Når man er fucking good friends trenger man ikke forklare noe. Hun valgte vel å gjøre det med deg i sommer fordi i starten var dere enige om at det kun var det dere skulle gjøre, og ikke noe forhold, men når hun begynte å ønske mer: vil du at hun skal sitte å gnåle på å "please, kan vi ikke være sammen daaa...pleeease"? Du gav jo klar beskjed at det ikke skulle bli noe. Tror ikke du helt forstår hva du har holdt på med, er du egentlig litt betatt av denne jenta og har drite deg ut? Det er jo nettopp fordi du har vært oppriktig og ærlig hele tiden at hun forstår at hun må avslutte!! Jeg forstår virkelig ikke hva du ikke forstår her.. du har jo vært klinkende klar, hun tok poenget og avsluttet humpinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 22. august 2010 #17 Del Skrevet 22. august 2010 Det virker på meg som om du hadde forventet at hun skulle trygle og be for at du skulle bli hos henne, og at du egentlig har lyst på et forhold med henne, men at du er for stolt til å innrømme det eller gjøre noe med det. Skaff deg litt bein i nesa sjøl, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 22. august 2010 #18 Del Skrevet 22. august 2010 Stilig nick, forresten... Not... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 22. august 2010 #19 Del Skrevet 22. august 2010 skjer med at folk er så bittre? kan ikke være for ærlig, ikke en gang på internett :-d Cho, hun trygler nok en dag skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 22. august 2010 #20 Del Skrevet 22. august 2010 Cho, hun trygler nok en dag skal du se. Men jeg trodde du ikke ville ha henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå