Gjest Bulimia Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 Sånn som de hiver i seg burgere og chips så det tyter ut av ræva på dem, jeg HATER DET!!! Hvordan kan menn tenne på tjukke kjerringer som vagger bortover gata og flesket disser mellom låra på dem, det er disgusting! Æsj, bare synet av dem får meg til å ville spy, om de er feite så er det dems egen feil og blir ihvertfall kvalm av å se dem rulle ut av MacDonalds med Big mac'en i ene hånda og milkshake xtra large i den andre. Melding til dere som er tjukke her: VIS HENSYN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paris Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Du... Nå er det faktisk ganske mange i dettte landet som er tjukke uten at det er deres egen feil også. Tenk på som folk som har bruker ulike medisiner, eller har ulike sykdommer som gjør de tjukkere. Eller hva med alle de tilfellene hvor det er arvelig? Det er LANGT i fra alle som kan noe for det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agenda Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 Du får fortsette å kaste opp da, Bulimia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Jøss! Så sinna ts var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mia Skrevet 21. august 2010 #5 Del Skrevet 21. august 2010 Stakkars deg. Det høres slitsomt ut å henge seg opp i en sånn ting som du ikke har noe med, og ikke kan gjøre noe med. Men takk for at du underholder oss andre med frustrasjonen din :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 Og jeg hater teite folk, slik som ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 21. august 2010 #7 Del Skrevet 21. august 2010 Bruk tiden din på noe bedre enn å hate mennesker for hvordan de ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 21. august 2010 #8 Del Skrevet 21. august 2010 dette er nok tulletråd;) det var noe liknende bare for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #9 Del Skrevet 21. august 2010 Et sånt sinne rettet mot medmennesker som ikke har gjort deg noe, kan du søke hjelp for, ts. Jeg tror du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #10 Del Skrevet 21. august 2010 Åh, nå minte du meg på at jeg har 3 Grandis i ovnen, 3 liter sørlandsis i frysen, og minst 2 pakker belgiske vafler i skapet jeg skal kose meg med i kveld. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #11 Del Skrevet 21. august 2010 Sånn som de hiver i seg burgere og chips så det tyter ut av ræva på dem, jeg HATER DET!!! Hvordan kan menn tenne på tjukke kjerringer som vagger bortover gata og flesket disser mellom låra på dem, det er disgusting! Æsj, bare synet av dem får meg til å ville spy, om de er feite så er det dems egen feil og blir ihvertfall kvalm av å se dem rulle ut av MacDonalds med Big mac'en i ene hånda og milkshake xtra large i den andre. Melding til dere som er tjukke her: VIS HENSYN! Hel enig. Det er råkvalmt å se fete menn vralte bortover gaten med dissende mager og dobbelthaker...ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. august 2010 #12 Del Skrevet 21. august 2010 Sånn som de hiver i seg burgere og chips så det tyter ut av ræva på dem, jeg HATER DET!!! Hvordan kan menn tenne på tjukke kjerringer som vagger bortover gata og flesket disser mellom låra på dem, det er disgusting! Æsj, bare synet av dem får meg til å ville spy, om de er feite så er det dems egen feil og blir ihvertfall kvalm av å se dem rulle ut av MacDonalds med Big mac'en i ene hånda og milkshake xtra large i den andre. Melding til dere som er tjukke her: VIS HENSYN! Hva var hensikten din med dette innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimist6 Skrevet 21. august 2010 #13 Del Skrevet 21. august 2010 Sånn som de hiver i seg burgere og chips så det tyter ut av ræva på dem, jeg HATER DET!!! Hvordan kan menn tenne på tjukke kjerringer som vagger bortover gata og flesket disser mellom låra på dem, det er disgusting! Æsj, bare synet av dem får meg til å ville spy, om de er feite så er det dems egen feil og blir ihvertfall kvalm av å se dem rulle ut av MacDonalds med Big mac'en i ene hånda og milkshake xtra large i den andre. Melding til dere som er tjukke her: VIS HENSYN! Ofte har mann hat over det mann frykter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #14 Del Skrevet 21. august 2010 Ofte har mann hat over det mann frykter... Hehe, ja. Mtp nicket til TS så er det vel seg selv hun blir kvalm av. Søk hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirene Skrevet 21. august 2010 #15 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg HÅPER virkelig at dette er tull!! Mennesker som sliter med overvekt sliter i de aller fleste tilfeller med svært dårlig selvtilitt, og dette hjelper i allefall ikke! FY SKAMME SEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 21. august 2010 #16 Del Skrevet 21. august 2010 Dette er det som kalles ett troll.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 21. august 2010 #17 Del Skrevet 21. august 2010 Sånn som de hiver i seg burgere og chips så det tyter ut av ræva på dem, jeg HATER DET!!! Hvordan kan menn tenne på tjukke kjerringer som vagger bortover gata og flesket disser mellom låra på dem, det er disgusting! Æsj, bare synet av dem får meg til å ville spy, om de er feite så er det dems egen feil og blir ihvertfall kvalm av å se dem rulle ut av MacDonalds med Big mac'en i ene hånda og milkshake xtra large i den andre. Melding til dere som er tjukke her: VIS HENSYN! Enten er du et forumstroll eller så er du tjukk i huet, og begge deler er like tragisk. Få deg en hobby eller noen timer hos psykolog, for du høres ikke helt patent ut! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #18 Del Skrevet 21. august 2010 Overvektige mennesker kan fjerne sitt fett om de absolutt vil og må det. Ts må antagelig leve med sitt fett resten av livet, siden det sitter så til de grader fast i hodet hennes/hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 22. august 2010 #19 Del Skrevet 22. august 2010 Har man ikke viktigere ting å hisse seg opp for, så må TS ha det perfekte liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 22. august 2010 #20 Del Skrevet 22. august 2010 Har man ikke viktigere ting å hisse seg opp for, så må TS ha det perfekte liv. Perfekt og perfekt.. må være ille og holde på å spy hver gang man ser en type menneske. TS må jo nesten bare barrikadere seg innendørs og aldri delta på noe sosialt. En tur til USA kan hun bare glemme. Nei, det er nok best å få bukt med brekningsrefleksene ved å kontakte en psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå