Gjest Lottemor Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei alle sammen Jeg har et problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få bukt med. Det har seg nemmelig sånn at hvist jeg er unner mye psykisk press eller stress så utløser det en type menstrusjons blødninge. Jeg går på p-pillen og tar dem regelmessig og på punk og prikke følger jeg bruksnanvisningen. Det er ufattelig plagsomt. Lurer på om det er andre kvinner der ute som har samme problemmet som meg?????? Legen min sa at det var ingenting å bekymre seg over for det var bare psykosomatisk lidelse. klem fra fortvilet _________________ Lottemor 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-05-02 19:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Min syklus blir aldri påvirket av psykisk stress (bank hardt i bordet), men kan forskyves ved lengre flyreiser. Det er kanskje noe av det samme? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 3. mai 2002 #3 Del Skrevet 3. mai 2002 min syklus har vært veldig ustabil det siste året... gjennomgikk litt psykiske problemer, og i den tiden hadde jeg ikke mens i det hele tatt. Så ble det mer eller mindre ordnet, og mensen kom igjen. Men de to-tre siste månedene så har det vært veldig merkelig igjen. Nå kan jeg blø en uke, veldig svakt, med opprom med dager hvor jeg ikke blør i det hele tatt, før jeg blør kjempemasse en uke... fint om andre som har opplevd lignende ting kan gi noen gode råd o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #4 Del Skrevet 6. mai 2002 jeg hadde akkurat det samme som deg for 2 år siden, blødde i hytt og vær pga psykiske problemer... det beste du kan gjøre er å slappe av, finn på ting du kan kose deg med, gjør ting du liker... jeg tenkte veldig mye.. prøv å sett av en tid om dagen/uka til å tenke på problemene.. sankke med noen, men ellers gjør du alt du kan for å ikke tenke på de. ikke la problemer og stress styre livet ditt! Det er VELDIG viktig! Spis sunt og gå turer og slapp av.. dette hjalp meg! NYT LIVET!!! Lykke til! klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 7. mai 2002 #5 Del Skrevet 7. mai 2002 Godt å høre at dette ikke er noe unormalt... Jeg har nemlig gått og tenkt veldig mye på at det kan være noe feil et eller annet sted, og da blir det jo ikke akkurat noe bedre Nå kanskje jeg kan slappe litt mere av ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå