Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 "Kooom bare ut å leeek kooom bare ut å leeeek!!! Hvis du tør Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 :o :o Ehhhhhh........Ja, jeg kommer........om en liten stund.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ligger i dekning og samler ammo?!? Er det det du gjør a, puuuusen Jeg venter jeg.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg må bare....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 :o Var det en trussel????? Suuuz, hjææælp!!! Chimper'n truer meg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hun er ikke så skummel som hun liker å tro.... Suzy - proff på tøff i trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 :o Var det en trussel????? Suuuz, hjææælp!!! Chimper'n truer meg!!!!! Vart du skræmd nooooo????? d va'kke mye som sku til gitt...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hm, her inne kan vi jo avspore alt vi vil! Var på nippet til å fortelle min morsomste sex-historie inne på den andre tråden, men kan jeg ta den her i stedet? Er jo min tråd, mener jeg, eller Chimpis sin, alt etter hvordan man ser det... Ex og jeg bodde i kollektiv, badet var i øverste etasje, med toalett direkte under, i nest øverste etasje, altså. Vi holdt på i badekaret, da det kom et hyl fra do. Der satt han vi bodde m, og pga dårlig isolering og greier hadde han fått en liten flodbølge over seg. Vi bestemte oss for å tappe ut litt vann.... For å gjøre en ekstra lang historie kort, så var det godt trykk i avløpsrøret der i gården, og jeg ble sugd fast i sluken. Den ene rompe-cheeken satt dønn fast. DØNN! Lille pingle ex hadde ikke sjans til å få meg løs, og nede satt som satt på do og blei mer og mer dyvåt. Lirka meg til slutt løs, så ut som ei sviske etter å ha vært i vannet liiiitt lenge, og hadde giga-sugemerke på cheeken i ukesvis... Noen bedre jenter? Enchant me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du æ'kk sann!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 :o Hm, tror jeg nettopp svarte på denne et helt annet sted, farlig med for mange åpne vinduer på en gang:Shit! *løpe ut og febrilsk leite etter hvor jeg posta svare* FÅKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Utrolig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kom igjen da, noen bedre, eller må jeg fortelle flere sjæl? Hvor er Mathias når vi trenger'n, han kunne sikkert hosta opp en story eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 Heeeeeeeeei, kul'n LITT'a......d er faktisk NOEN som i d minste PRØVER å få gjort no på jobbene sine............... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #14 Del Skrevet 2. oktober 2003 :oops: Jobber jeg ass :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #15 Del Skrevet 2. oktober 2003 Når da????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #16 Del Skrevet 2. oktober 2003 Når da????? :o Injurier!!! Jeg har jobba opptil flere ganger i dag jeg!!! Massevis faktisk og det har helt sikkert Glammy også! Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå