Gå til innhold

Chiiimpis!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:o Var det en trussel????? :flekke:

Suuuz, hjææælp!!! Chimper'n truer meg!!!!! :hakeslepp:

Vart du skræmd nooooo?????

d va'kke mye som sku til gitt...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm, her inne kan vi jo avspore alt vi vil! Var på nippet til å fortelle min morsomste sex-historie inne på den andre tråden, men kan jeg ta den her i stedet? Er jo min tråd, mener jeg, eller Chimpis sin, alt etter hvordan man ser det...

Ex og jeg bodde i kollektiv, badet var i øverste etasje, med toalett direkte under, i nest øverste etasje, altså.

Vi holdt på i badekaret, da det kom et hyl fra do. Der satt han vi bodde m, og pga dårlig isolering og greier hadde han fått en liten flodbølge over seg. Vi bestemte oss for å tappe ut litt vann.... For å gjøre en ekstra lang historie kort, så var det godt trykk i avløpsrøret der i gården, og jeg ble sugd fast i sluken. Den ene rompe-cheeken satt dønn fast. DØNN! Lille pingle ex hadde ikke sjans til å få meg løs, og nede satt som satt på do og blei mer og mer dyvåt. Lirka meg til slutt løs, så ut som ei sviske etter å ha vært i vannet liiiitt lenge, og hadde giga-sugemerke på cheeken i ukesvis...

Noen bedre jenter? Enchant me :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Hm, tror jeg nettopp svarte på denne et helt annet sted, farlig med for mange åpne vinduer på en gang:Shit!

*løpe ut og febrilsk leite etter hvor jeg posta svare* FÅKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Kom igjen da, noen bedre, eller må jeg fortelle flere sjæl? Hvor er Mathias når vi trenger'n, han kunne sikkert hosta opp en story eller to :kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeei, kul'n LITT'a......d er faktisk NOEN som i d minste PRØVER å få gjort no på jobbene sine............... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når da????? :o

Injurier!!! Jeg har jobba opptil flere ganger i dag jeg!!! Massevis faktisk og det har helt sikkert Glammy også!

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...