frk.Sjovn Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 Det er alltids en ting man kan gjøre hver dag for å hjelpe til med å skåne naturen litt for vårt overbruk av ressurser ol. Her kan du poste dagens gode gjerning som litt motivasjon for andre osv ^^ Brukte handlenett, kjøpte silikon bake"papir" og resirkulerte papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg føler ikke at jeg gjør mer eller mindre fra dag til dag, men følte meg veldig grønn en dag forrige helg, da jeg hentet et flatpakket skrivebord på Bohus med bussen (og hjelp av kjæresten). Det hadde de iallefall aldri hørt om der før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg kjørte båt i går. Ble temmelig grønn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2010 #4 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har gått tur i den og gledet meg over alt sansene kunne ta inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 21. august 2010 #5 Del Skrevet 21. august 2010 Planta blomster i hagen :gjeiper: Det var ikke bevisst for å hjelpe naturen, men flere blomster, mer oksygen. Vòila så hadde jeg hjulpet naturen i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 Sykla på besøk til ei venninne i staden for at ho skulle kome med bil og hente meg, som ho tilbydde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 21. august 2010 Gitt bort tre poser med klær og sterio til Fretex (: Og resirkulert mer papir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 23. august 2010 #8 Del Skrevet 23. august 2010 I går var jeg på sopptur, og sparte miljøet for transport av 1,5 kg sopp. Ikke minst syns jeg matauk er miljøvennlig fordi vi får et bedre forhold til hvor ting kommer fra, samtidig som vi føler verdien av naturen rundt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 23. august 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 23. august 2010 Nom-nom! Selvplukket sopp slår all butikksopp uten tvil! (: I dag har jeg kjøpt sammenleggbar sykkel som skole/altmulig transport, istedenfor å ta buss. Gleder meg virkelig (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 23. august 2010 #10 Del Skrevet 23. august 2010 Sykla på jobb, drakk teen min av ein kopp som eg sjølv har på kontoret, og ikkje eingangskopp. Drakk vatn frå vannkjølaren i eit glas i staden for å gå i kantina og kjøpe vatn på flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #11 Del Skrevet 23. august 2010 resirkulert papp, og sykla meg en tur bort til fretex boksen og leverte en pose klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 25. august 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 25. august 2010 Gitt bort 11 bøker til Fretex og pantet hundreogørten flasker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 25. august 2010 #13 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har syklet til skolen. Meen et spørsmål som dukket opp i hodet mitt nå - er det egentlig miljøvennlig å sykle til skolen istedenfor å ta buss? Med tanke på å støtte kollektivtrafikken slik at den kan bli forbedret og utvidet? Det er iallefall samfunnsvennlig, da jeg holder meg i form og helse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 25. august 2010 #14 Del Skrevet 25. august 2010 Viss fleire sykla ville det bli færre bilar på vegen, og bussen ville kome raskare fram. Dermed ville fleire ta den. For eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanelene Skrevet 10. september 2010 #15 Del Skrevet 10. september 2010 I dag har jeg resirkulert papp, kartong og plast. Samlet sammen fem søplesekker med klær, sko og yttertøy som skal leveres på Freetex i morgen. Hengt opp tøy i stedet for å tromle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 10. september 2010 #16 Del Skrevet 10. september 2010 Samla saman lopper til loppemarknad i morgon, samt ei kasse med klede og sko som skal donerast til kleslageret på Ullevål sykehus. Sykla til og frå jobb, som vanleg, og resirkulerte papp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 10. september 2010 #17 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg sykler alltid til Universitetet bruker ikke bilen til sånne unødvendige småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 12. september 2010 #18 Del Skrevet 12. september 2010 Brukte et av de hullete håndklærne atter en gang, skal bruke det så lenge det suger vann... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 16. september 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 16. september 2010 Sykler hver dag til skolen nå^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 16. september 2010 #20 Del Skrevet 16. september 2010 Når dere skriver "resirkulerer papir og plast", betyr det at dere gjør en innsats for det, eller at det er kildesortering i søpla hjemme der dere bor? I det siste tilfellet vil jeg si det er kommunen som gjør en innsats. Bra med sykling da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå