Gjest Trajan Skrevet 18. august 2010 #1 Del Skrevet 18. august 2010 Hva slaks fordommer har dere ovenfor folk fra Kristiansand ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 18. august 2010 #2 Del Skrevet 18. august 2010 De vender det andre kinnet til igjen og igjen inntil depresjonen tar knekken på dem. Jeg tipper Norges første massemorder som vil ta livet av alle sine kollegaer vil komme fra Sørlandet. Dog vil han nok bare rekke å skade en med spretterten sin, før han blir lagt i bakken uten skrik og skrål. Kun med lavmælt resignasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 19. august 2010 #3 Del Skrevet 19. august 2010 Tror heisannmannen er inne på noe, men tar feil når det gjelder våpenet. Seriemorderen i Kristiansand kommer til å bruke "gift", dvs noe som er ment å være giftig, men han kommer til å dosere så forsiktig av redsel for å støte noen at ingen kommer til å merke noe mer alvorlig enn litt guffen fordøyelse. Sprettert?! Nei, det står ikke nevnt i bibelen, dessuten er det jo veldig direkte, og så risikerer man at målet ser at man peker på en. Peking er jo sånt som gjøres best bak ryggen på folk, sammen med andre i samme sekt som nikker, smiler og ikke våger å gi uttrykk for avvikende meninger. En annen mulighet for å ta livet av folk, riktignok da uaktsomt, er å kjøre over fotgjengere i lyskryss. Jeg er litt usikker på hvorfor det er sånn, (fordi lyskryss ikke står i bibelen og derfor ikke anerkjennes?), men i Kristiansand virker det som den bilkjørende del av befolkningen ikke skjønner konseptet med rødt lys. Ja, det er meningen at dere ikke skal kjøre i 60 gjennom krysset når lyset har vært rødt i 10 sekunder og kryssende trafikk/fotgjengere har grønt lys, selv om dere kommer på den bredeste veien som dessuten var forkjørsvei frem til 1971. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. august 2010 #4 Del Skrevet 20. august 2010 Hm, nå ble jeg så sint at jeg nesten sa noe. Ja, jeg er Sørlending, men det er ikke nødvendigvis det samme som å være fra Kristiansand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. august 2010 #5 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har mye å si om folk fra kristiansand, men disse bibelgreiene dere nevner er IKKE en av dem for å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livesen Skrevet 20. august 2010 #6 Del Skrevet 20. august 2010 Kristiansandere tror at Kristiansand er verdens navle og vil at alt skal ligge i kristiansand . de vil til og med at nabofylket skal legge seg inn under dem . Storkjefta irriterende folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #7 Del Skrevet 20. august 2010 De har fin dialekt da, så deilige damer derfra blir bare enda deiligere når de snakker - selv om det skulle vise seg at ingen er hjemme i toppetasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 5. september 2010 #8 Del Skrevet 5. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 7. september 2010 #9 Del Skrevet 7. september 2010 Kristiansandere tror at Kristiansand er verdens navle og vil at alt skal ligge i kristiansand . de vil til og med at nabofylket skal legge seg inn under dem . Storkjefta irriterende folk Hehe, du er arendalitt(og nei, jeg er ikke kristiansander; jeg er bergenser, men jeg har hørt om problematikken mellom arendalitter og kristiansandere)? Jeg har ikke vært i Kristiansand veldig mange ganger, men de få gangene jeg faktisk har vært der, la jeg merke til hvor utrolig innesluttete personene der virket, hvor underlig klessmak(i mine øyne)"alle" hadde, og hvor bondete de rett og slett virket. I tillegg er utelivet noe av det kjedeligste jeg noensinne har vært med på(og selv der var folkene lite snakkesalige: Forrige gang jeg var der, endte vi omsider opp ved et bord sammen med en del kristiansandere, og det var sannelig ikke mye de sa(men det kom en hel haug med drikkevarer på bordet...)). Og ja, forholdet deres til alkohol virket mildest talt ukultivert: Jeg har ikke sett så mange godt voksne, fullstendig overstadige mennesker på en gang før... Det er forresten litt artig at noen trekker inn kristendommen her. Riktignok står religionen sterkere i Kristiansand enn i landet for øvrig, men jeg vil nu likevel påstå at det er langt mer utbredt å være billig enn religiøs der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 7. september 2010 #10 Del Skrevet 7. september 2010 Tror heisannmannen er inne på noe, men tar feil når det gjelder våpenet. Seriemorderen i Kristiansand kommer til å bruke "gift", dvs noe som er ment å være giftig, men han kommer til å dosere så forsiktig av redsel for å støte noen at ingen kommer til å merke noe mer alvorlig enn litt guffen fordøyelse. Haha, ja, at de er livredde for å støte noen, dèt har jeg også lagt merke til. Det betyr selvsagt ikke at de ikke blir både irriterte og sårete, men det løser det ved å spise piller...Følelser er visst noe som skal fortrenges efter beste evne der i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #11 Del Skrevet 10. september 2010 Hvis du har gjort et valg og de sier "ja, men..." er deres måte å vise at de er helt uenige med deg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #12 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) har akkurat flytta til kristiansand. folk virker pusete her i forhold til hjemme på østlandsbygda Å jeg blir sjekka opp av modne damer her, til å med sleng kommentarer fra dem på gata... noe jeg aldri har opplevd hjemme :D Endret 12. september 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #13 Del Skrevet 14. september 2010 Begriper ikke problemet folk har med kristiansandsfolk. Syns det er en hyggelig by som ligger vakkert til ved havet, kan gå på oppdagelsesferd i alle gatene på kryss og tvers og dialekten er nydelig og lun. Så langt har jeg bare truffet greie mennesker derfra. Kan ikke bli bedre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #14 Del Skrevet 14. september 2010 har akkurat flytta til kristiansand. folk virker pusete her i forhold til hjemme på østlandsbygda Å jeg blir sjekka opp av modne damer her, til å med sleng kommentarer fra dem på gata... noe jeg aldri har opplevd hjemme :D Med ditt nick skulle du vel ikke ha noe å klage på da vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #15 Del Skrevet 14. september 2010 fikk lyst å starte en tråd med FOLK FRA OSLO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #16 Del Skrevet 14. september 2010 Er ikke rart de er så rolige og nærmest apatiske når alle går på lykkepillen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 14. september 2010 #17 Del Skrevet 14. september 2010 fikk lyst å starte en tråd med FOLK FRA OSLO! Men treg som du er har du ikke gjort det enda. Er du kanskje fra trege Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 15. september 2010 #18 Del Skrevet 15. september 2010 Dere har møtt feil kristiansandere På skogfest i helga var det ingenting som i byen, alle hilste og var kjempehyggelige, og null spor av den kalde fiendtlige kristiansandsvibben som får meg til å holde meg litt utenfor byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #19 Del Skrevet 16. september 2010 Men treg som du er har du ikke gjort det enda. Er du kanskje fra trege Kristiansand? OMG! jeg er fra kr.sand ja. hvordan kan du si at jeg er treg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå