Gå til innhold

Foreningen "Vi som har blitt sletta"

Har du blitt moderert bort her på KG?  

1 stemme

1. 1. Har du blitt moderert bort her på KG?

• Ja
      32
    • Nei
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha bli slettet noen gang. Jeg er nemlig så utrolig snill - i tillegg til ganske god med innpakninger. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt slettet i en tråd da jeg ble forbannet på en annen brukers oppførsel og påskrev dennes pass :P Skjønner godt at det ikke er lov da, så jeg ble ikke sur. Forresten tror jeg en tråd jeg laget i forrige uke forsvant på mysteriøst vis, om kristian valens sveis.. Greit det også, var vel kanskje litt person-trashing. Har aldri blitt moderert, hvis du med det mener advarsler eller utestengelser. Jeg synes forøvrig det er greit at mod'erne klipper litt hvis jeg viser grove kanter.

Skrevet
Du slette tid!!!! :o

Er slettes ikkke sikkert det alle disse uslettede sier er sant! :wink:

Skrevet

Nope. Er så snill atte... :engel:

Har bare blitt slettet når hele tråder har blitt borte. Som Lene Marlin-tråden for eksempel - og det er helt greit.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vel blitt slettet i forbindelse med noen oppryddninger ja og hvis tråden har blitt slettet!!

Er vel ikke for ikkenå jeg er Snill-Engel heller da... :kul:

Skrevet
Ja' date=' for noen måneder siden pga sangtekst.. Uskyldig jeg :sjarmor:[/quote']

Meg og. Så snill atte...

Skrevet

Jeg har aldrig blitt slettet. Jeg har heller aldrig blitt utestengt fra Kg i tre dager :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke jeg har blitt slettet noen gang....

(Så snill som jeg er....)

Skrevet
Selvfølgelig har jeg blitt slettet. Enhver kg bruker med respekt for seg selv bør ha blitt slettet minst en gang :eeeh:

.. melder meg som KG-bruker uten respekt :grine: for meg selv.. Er nok ikke engasjert nok jeg....

Skrevet

*rekker opp hånden*

Er blitt slettet flere ganger jeg! Grunnen til slettningen er at jeg har deltatt i tråder som etterhvert har utartet seg slik at de blir slettet. Fordi jeg er en ku-engel :engel: så deltok jeg selvsagt i trådene før drittkastingen begynte. Mener jeg å huske.....

Dessuten er jeg en kløpper til å lage Snikk Snakk tråder ut av det meste.

Har prøvd å skjerpe meg litt der. Ikke alltid like artig for den som startet tråden at noen av oss bruker den til pærebrusfesting og svømmebasseng for å teste surfebrett..... :oops:

Det er en stund siden jeg sluttet med det, men hvis noen fremdeles har ømme tær så ber jeg herved ærbødigst om unnskyldning for min tidligere noe ville oppførsel.

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Jeg husker en del av disse trådene ja...

Kanskje vi skal opprette Foreningen "Vi som har blitt flyttet" også?

Skrevet

:ler: Første dagen???

Ja, har blitt sletta. Eneste gangen jeg virkelig skjønte hvorfor (hehe), var engang jeg klinte til med noen særs sterke bilder fra et...heller bisarr nettsted. I dyp rødvinsrus, og aldeles opphauset av en sånn småvill stemning på en av trådene. Var IKKE alene, noe som er viktig i en slik situasjon :sjarmor: Så vi pekte vilt på hverandre og rødmet og måtte tilslutt vedgå vår synd. Akkurat dette var flaut. Kjempeflaut, var det. Følte meg ordentlig blond neste dag!

Skrevet

Jeg har også blitt slettet.

La ut en morsom på-siden-mat-avsporing i en utrolig kjedelig religionstråd av en viss mann for en tid tilbake.......

Var visst bare jeg som var sulten da.....

Gjest sexysadie
Skrevet

Blir moderert hele tiden omtrent

Nesten så jeg lurer på om dette forumet er bryet verdt.

Skrevet

Jeg har blitt slettet! Før jeg ble moderator tok Gry meg en gang i nakken og filleristet meg.

Det har hun også gjort etter at jeg ble moderator... :oops:

Var det min skyld? Selvsagt. Ble jeg forbanna fordi jeg ikke fikk sagt akkurat det jeg tenkte og følte da? Selvsagt.

Gjest Embla s
Skrevet
Selvfølgelig har jeg blitt slettet. Enhver kg bruker med respekt for seg selv bør ha blitt slettet minst en gang :eeeh:

He he..

Jeg har også blitt slettet, mange ganger. Noen ganger fordi det var for skarpt :engel: Andre ganger fordi det var avpsorende :lol: Og en gang fordi jeg skrev at man flekser tærne ved orgasme :kul:

Jeg syns det er helt greit å bli slettet hvis jeg bryter en regel, og jeg syns det er helt greit at de som modererer av og til gjør feil - de som alle oss andre!

Gjest Cruella
Skrevet

Et par, tre ganger, hvor jeg var frekk og ufin overfor andre KG-brukere. Ikke problem med å innrømme det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...