Gå til innhold

Foreningen "Vi som har blitt sletta"


Gjest anonym

Har du blitt moderert bort her på KG?  

1 stemme

  1. 1. Har du blitt moderert bort her på KG?

    • Ja
      32
    • Nei
      20


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Foreningen "Vi som har blitt sletta" her på KG har garantert mange medlemmer, men hvor mange er vi?

Sjøl har jeg fått X antall innlegg sletta av moderatorene (i samtlige tilfeller var diskusjonen helt på viddene), men aldri blitt moderert på annet vis. Det måtte i tilfelle være av Lasse-Tusenflyd :ler:

Kan ikke si det plager meg så voldsomt..

Hvor mange er vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har skjedd. De gangene det har det, har jeg skjønt hvorfor. Sa var jeg skikkelig sint mens jeg skreiv, og innleggene mine ble derfor litt "formet" av sinne... Men jeg fikk nå ut det jeg ville si, da. Slev om det kanskje ikke hverkan var gjennomtenkt eller snilt sagt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare husket å ha blitt slettet en gang (mulig det er flere ganger som jeg ikke husker). men det var fordi jeg svarte på et meget rasistisk innlegg, og da mod slettet det tok de vekk svarene også. Greit nok.

Også har jeg fått en advarsel, da; fordi jeg var slem pike. :kul:

men aldri vært utestengt, selv om jeg vet noen tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger. I diskusjon om en av mytefigurene her inne. Andre gangen jeg ga uttrykk for min forakt ovenfor brukere som logger seg inn som "gjest" for å uttykke sin mening i hete diskusjoner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blitt sletet, men da med mer eller mindre samme grunn som Don Pedro. Selvfølgelig var det ikke min feil! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig blitt slettet én gang, og det var fordi jeg skrev at jeg allerede onanerer, etter en "fuck you"-oppfordring fordi noen mistenkte meg for å være et lumskt kvinnemenneske som drev med propaganda på KG. Oppfordringen ble slettet også.

Og så har jeg blitt slettet fordi jeg skrev at jeg synes homohets stinker, og ba noen fjerne linken sin til et mobbe-homser-spill. Innlegget jeg refererte til ble slettet samtidig.

For min del mener jeg begge deler skulle stått (I siste tilfelle ikke linken, men innleggene. Men startinnlegget hadde ikke særlig verdi uten mobbelinken sin, så det var derfor det ble slettet). Fordi innleggene mine forteller endel om meg. Og innleggene jeg svarte på sier en god del om tanker som surrer rundt i hodet på andre folk.

Jeg er her som skribent fordi jeg vil bli lest. Ikke slettet. Homohets og "fuck you" er i mine øyne utsagn og meninger som faller på sin egen urimelighet og latterlighet. Nedrig, simpelthen. Det er bedre slikt blir stående, som en gapestokk for den som har kommet med søppelet, enn at alt dysses ned, viskes vekk og glattes over. Eventuelt kan den som har skrevet skitten, tørke opp etter seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan huske 2 av mine innlegg har blitt slettet. Men det var min egen feil. Brukte et tlf. i det ene innlegget, og et stedsnavn i det andre innlegget. I begge tilfellene var det oppdiktet. Tenkte rett og slett ikke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, errugærn?

Det kunne aldri falle meg inn å skrive noe så infamt at selv den mest puritanske moderator ville vurdere å slette det...

*øver på å juge uten voldsom rødming*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har ikke blitt slettet av moderator, men har slettet meg selv en gang. Var helt på viddene og innlegget var nesten personhets.

Var så flau at jeg trodde jeg skulle omkomme.

Har også skrevet innlegg i tråder der temperaturen har vært høy. Og så når jeg skulle titte på hvor langt man kunne strekke det ; VIPS der var hele tråden borte på mystisk vis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle
Ja' date=' for noen måneder siden pga sangtekst.. Uskyldig jeg :sjarmor:[/quote']

Jeg og :sjarmor: Men har nå lært :kul: Kutter bare ut noen av versene og da er det lovlig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenga en sangtekst når jeg var helt ny her og ikke hadde lest reglene så godt. Ellers har jeg blitt slettet noen ganger fordi hele tråder der jeg har deltatt har blitt slettet, men jeg mistenker at det har vært andre innlegg en mine som har vært hovedsak til slettingen (tror jeg da i allefall.) :oops:

Har vel forsåvidt også slettet noen av mine egne innlegg med en gang jeg har postet dem, men det er vel ikke helt det samme.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...