Gå til innhold

ekteskaps krise og udi....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lol jeg spiser også.

takk jeg skal prøve min beste til å få ham vente litt til.. vi får se ka som skjer videre da.....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har besøkt ham 3 ganger......

1. besøk 1 måned da vi giftet oss

2. besøk 7 måneder

3. besøk 1 måned

:-( savner ham veldig myeeeeeeee

Registrerer at TS får Pingo til å bli usikker på at det faktisk dreier seg om et troll.

Jeg er ikke overbevist.

Hvilken kvinne på 21 år, som planlegger å ta førerkort og utdanne seg til lege, snakker på denne måten her...

Hvorfor svarer TS ingenting om oppbrukt ferie og problemer med visum til den første som foreslår ferie i et annet land?

Hvorfor sier hun det ikke før Pingo nevner sånne ting langt ut i tråden? Jo, fordi dette mest sannsynlig er en fullstendig oppdiktet historie.

TS svarer heller ikke på ting som ville vært ganske provoserende angrep for en person med normale følelser. H*n svarer bare takk for rådet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at TS får Pingo til å bli usikker på at det faktisk dreier seg om et troll.

Jeg er ikke overbevist.

Hvilken kvinne på 21 år, som planlegger å ta førerkort og utdanne seg til lege, snakker på denne måten her...

Hvorfor svarer TS ingenting om oppbrukt ferie og problemer med visum til den første som foreslår ferie i et annet land?

Hvorfor sier hun det ikke før Pingo nevner sånne ting langt ut i tråden? Jo, fordi dette mest sannsynlig er en fullstendig oppdiktet historie.

TS svarer heller ikke på ting som ville vært ganske provoserende angrep for en person med normale følelser. H*n svarer bare takk for rådet...

eg sier det samme til deg også

takk for det har skrivet puktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke reis. Hvis han virkelig elsker deg venter han, du gir ham ikke noe valg. Stå fast ved dine rettigheter og de mulighetene du har! Jeg skjønner smerten, men ikke gjør noe du vil angre på. Ta av deg "forelskelses-brillene" og se ordentlig på situasjonen, hva ville du sagt til di venninne? Du sier selv at det er som å hoppe rett i Helvete, hvem gjør det frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke reis. Hvis han virkelig elsker deg venter han, du gir ham ikke noe valg. Stå fast ved dine rettigheter og de mulighetene du har! Jeg skjønner smerten, men ikke gjør noe du vil angre på. Ta av deg "forelskelses-brillene" og se ordentlig på situasjonen, hva ville du sagt til di venninne? Du sier selv at det er som å hoppe rett i Helvete, hvem gjør det frivillig?

jeg er helt knust, av og til så svarer han ikke på telefonen min og da har jeg ikke noe annet å gjøre enn å gråte.

Jeg prøver min beste å vente fram til jeg får endelig svar i fra udi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

jeg er helt knust, av og til så svarer han ikke på telefonen min og da har jeg ikke noe annet å gjøre enn å gråte.

Jeg prøver min beste å vente fram til jeg får endelig svar i fra udi.

:hakeslepp:

Anonym poster: 031857b200ceb2fb50009ebe66f8c99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann som vil at den han elsker skal bo i Afghanistan er ikke verdt ett blikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som vil at den han elsker skal bo i Afghanistan er ikke verdt ett blikk.

Ikke hun heller, hvis hun må gå i de grusomme lyseblå sekkene som er så "populært" hos damene i Afganistan...

:goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nesten to år gammel, det har vel antagelig ordna seg i en eller annen retning nå...! :fnise:

Anonym poster: 7560bf4e03fcc8c591401df84dbb5f0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nesten to år gammel, det har vel antagelig ordna seg i en eller annen retning nå...! :fnise:

Anonym poster: 7560bf4e03fcc8c591401df84dbb5f0c

Ja, TS, hvordan gikk det?

Fikk du mannen din til Norge og har det bra`? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...