Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er du fornøyd? Er ute etter romslig sportsvogn, må ha plass til masse vintertøy, pose og baby=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Simo kombi 610. Kjøpt i dag og brukes først om 3 måneder.... Gleder meg :D (unnskyld - har ikke svar på spørsmålet ditt, måtte bare si det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Emmaljunga Edge. Kjøpte i sommer - sportsvogna. Er kjempefornøyd jeg! Liker spesielt at man kan flytte håndtaket slik at babyen kan vende både mot og fra trilleren. Det jeg IKKE liker er kurven under, som er både liten og påvirker vognas trilling dersom den blir fylt med varer. Så dersom jeg skal handle matvarer, må jeg ha med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg har en Emaljunga dypvogn som jeg har hatt på alle mine barn og er kjempefornøyd med både kvalitet og romslighet. Litt tung og håndtere ettersom en må ta med hele bagen inn. Jeg har Ora sportsvogn som jeg er bare passe fornøyd med. Noe småfeil, som skruer som faller av osv. Ellers er den grei. Nå har jeg kjøpte en Troll-tvillingtrille for å få med meg både baby og jenta på 1 1/2 år. Og hitil er jeg kjempefornøyd. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg har teutonia 2003 mod. den er det god plass i, men jeg er ikke sikker på om jeg hadde fått plass til en stooor voksipose. får fint plass til ullposen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Simo kombivogn 1996 modell. Hadde den til gutten min og gleder meg til å ta den i bruk... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Simo kombi 610. Kjøpt i dag og brukes først om 3 måneder.... Gleder meg :D (unnskyld - har ikke svar på spørsmålet ditt, måtte bare si det) Å ja gled deg til å begynne å trille. Den første trilleturen vår, gikk eg bare og gliste=) Var såååå stolt. Hadde lyst å vise den vidunderlige babyen min til hele verden. Nå er han blitt så stor(bare 7mnd) og eg synest sportsvogndelen til Brioen vår er så trang. Han sitter uten å kunne bevege seg i voksien, greit når han ligger og sover. Men verre når han vil sitte oppe og se på verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Simo urban kombi vogn. Er veldig fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ida, vi har også besilt en simo urban kombi. Så fint å høre at du er så fornøyd! kan du si litt mer om hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har hatt kombivogner fra Simo og Fischer, og er kjempefornøyd med begge! Har ikke brukt Voksipose, men saueskinnspose hvilket det er meget god plass til. I Fischervognen hadde jeg dessuten en hoftebaby (brukte Frejkas pute), og det var det også plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hadde Simo sportstrille til eldstemann. Nå har jeg Emmaljunga Minior Edge. Veldig fornøyd med begge. Har ikke voksipose, men saueskinnspose, og den er det god plass til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har en Simo 2000 mod. kombi. Er SUPER-FORNØYD med den!! Kjempegod plass til voksi-pose...i alle fall når bagen tas ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #13 Del Skrevet 19. november 2003 Hei hei! Mannen i huset her :-) Jeg og min meget gravide samboer har vært å sett på ca ørten vogner i det siste. Valget foreløpig ligger på en Simo Kombivogn. Finnes det noen prisguide eller oversikt på nett over hvor det er billigst å kjøpe slikt? Har sett at prisene varierer svært mye fra butikk til butikk. Billigste plass jeg har sett den til nå er til 6195,-. Går det an å bestille på nett noen plasser? Mvh Mr T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 19. november 2003 #14 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har Brio kombivogn 2003 modell og er meget fornøyd. Får plass til voksipose med babyen oppi til og med. , i dypvogndelen. Den kostet 5200 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 19. november 2003 #15 Del Skrevet 19. november 2003 Simo urban kombivogn, er veldig fornøyd med den. Har vært drukt hver da i over 1 år nå. God plass til voksiposen og det hele, han begynner jo å bli stor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #16 Del Skrevet 20. november 2003 Simo dypvogn de første seks syv mnd deretter bytter jeg til Simo kombivogn uten bagen. Da får babyen alltid størst mulig plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 20. november 2003 #17 Del Skrevet 20. november 2003 Kjøpte min Simo combi for kr. 5 000 jeg. Men det var fordi fargen gikk ut. Kjøpte den på Baby Shop for 1,5 måned siden, men kanskje har de noen igjen? Den er helt nøytralt blå. Ville kanskje ideelt hatt sort/grå, men ikke betale 1500 for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå