Achmed Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Synes forøvrig mange ber om mye tips som meget lett kan søker sopp på internett eller her inne. Søker sopp? Ung hunnsopp søker fyldig og saftig hannsopp med sporene i orden. Bill mrk. "Glad kantarell". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har en merkelig tendens til å ofte trykke space før jeg er ferdig med ord. Glad jeg kunne glede noen med min hånd-dysleksi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har en merkelig tendens til å ofte trykke space før jeg er ferdig med ord. Glad jeg kunne glede noen med min hånd-dysleksi. Sånn går det når tankene er så lynrappe .. at de stakkers fingrene ikke rekker å henge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå