Gjest klovna Skrevet 17. august 2010 #1 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg fikk for ca 3 uker siden motivasjonen opp for å begynne å slanke meg, eller rettere sagt legge om livsstilen. Jeg skal ned 10 kg. Alt er bra så langt, jeg er fremdeles skikkelig motivert og det går veldig fint, og det er heller ikke så skummelt som jeg trodde å gi slipp på de vante godteposene... Jeg trener en eller annen form hver dag. Aerobic, utendørssykling på et par timer, styrke, kondis, går lange turer. Men vekten har ikke rikket seg mer enn 1,5 kg!! Er ikke det lite på tre uker? Jeg blir litt lei meg, trodde jeg skulle se resultater fortere enn dette. Jeg har lavt stoffskifte og tar Levaxin, så kanskje det har sin innvirkning...har nok også drevet en del jo-jo-slanking i årenes løp, men dette er vel lite, bare 1,5 kg?! Jeg har ikke spist godteri, jeg er oppmerksom på hva jeg spiser gjennom dagen, og har ikke spist godteri på lenge, så hva er det som er feil...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. august 2010 #2 Del Skrevet 17. august 2010 Sunn vektnedgang er vel ca 0,5kg i uka, så da ligger du jo på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #3 Del Skrevet 17. august 2010 Synes det virker som du er på rett spor jeg, trådstarter. Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 17. august 2010 #4 Del Skrevet 17. august 2010 Med å av ett halvt kilo i uka er du akkruat der du skal være! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå