Gå til innhold

Hvorfor har du ikke mer empati


Cand alt

Anbefalte innlegg

Ok, kanskje det ikke er sant. Men da skjønner jeg ikke poenget med å i det hele tatt snakke om hva den muslimske familien gjorde den 11. september for mange år siden.

Du skjønner ikke? Det er ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig det ville vært om det ble dødsstraff for kjønnslemlestelse.

Muslimer er jo nesten trell som gjør alt førerne deres befaler i en ren sosialistisk broderskapsånd, de utsettes for et ekstremt gruppepress og demonstrerer ikke når folk kaster stein på sånne som Frøya, Nordens største gudinne.

Jeg har IKKE empati, komme aldri til å få det.

Tvert om, kjæresten min tok til og med å holdt fest når Isreal behandlet de dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten- de reglene- om å ikke hetse folkegrupper. Her på KG er muslimhets det paradigmet som alle bruker å oprerer etter har jeg skjønt etter å ha brukt forumet en stund som gjest. Og det er en tydelig tendens til å la det fortsette å være sånn uten å slette tråder som sprer sinne mot og usannheter om muslimer. Så den regelen er egentlig bare politisk korrekt skrevet opp men ikke fulgt særlig i praksis.

Det er laange tråder på KG i aktuelle saker med ren hets av muslimer- som blir stående og der folk får holde på omtrent fritt. Det er hvertfall mitt inntrykk. Så de "reglene" er ikke spes konsekvente.

Det er et tydelig mønster på KG at muslimer kritiseres i aktuelle saker på en måte som stigmatiserer denne befolkningsgruppen.

Dessuten:Å si at man sletter ting som Allah ikke liker ble veldig barnslig og flåsete formulert. Det er mulig å uttale seg mer saklig og si at ting som oppfattes som krenkende mot det en religiøs gruppe holder for hellig vil bli slettet.

Innlegget er redigert.

Supramundane, mod.

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

En atommakt som er avhengig av nødhjelp ja ... Det viser sannelig at prioriteringen av pengebruk er i orden der nede. :)

Du mener som USA etter Katrina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...