minienthe Skrevet 16. august 2010 #1 Del Skrevet 16. august 2010 jeg er dust i oslo og blir totalforvirret når jeg havner i kollektivsituasjoner der. skal reise fra oslo s og opp til bjerke travbane på en lørdag, har sett inne på traffikanten men skjønte lite. noen her som vet hvor bussen går ifra, hvilket nummer det står på den og hvor mange stopp det er fra oslo s og opp til bjerke ? må jeg bytte buss ? er det lurere å ta t-bane osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. august 2010 #2 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) http://trafikanten.no/ Hvis du skriver fra Jernbanetorget og til Bjerke i venstre marg, velg dato og klokkeslett. Så kommer det opp valg for å spesifisere stoppene. Du skal da velge Jernbanetorget (foran Oslo S) først, deretter Bjerke #. Resultatet du får opp da er buss 31 mot Grorud eller Tonsenhagen, den går direkte uten bussbytte og tar litt over et kvarter (kan variere etter trafikk). Alle stopp annonseres, enten på skjerm, høyttaler eller for det meste begge deler. Du kan også skrive "Travbanen" i til-feltet, men det gir deg flere bytter på T-bane og buss. Det er ikke langt fra busstoppet til 31-bussen og til travbanen, om du er usikker kan du spørre noen på veien. Endret 16. august 2010 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 20. august 2010 jernbanetorget er foran oslo s, på nedsiden av tigeren, egon etc ? og hvilken side av veien skal jeg stå på (jernbanesiden eller karl johansiden) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 20. august 2010 #4 Del Skrevet 20. august 2010 jernbanetorget er foran oslo s, på nedsiden av tigeren, egon etc ? og hvilken side av veien skal jeg stå på (jernbanesiden eller karl johansiden) ? Bussen går fra foran oslo s, ja. Nedsiden av egon, rett ved trafikant-tårnet Jeg er 99% sikker på at den går fra jernbanesiden, men dette kan du jo sjekke for sikkerhets skyld på rutetabellen på bussholdeplassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 21. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2010 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 21. august 2010 #6 Del Skrevet 21. august 2010 Ekstra detaljer: Buss 31 Grorud, 31, Tonsenhagen og 33 Ellingsrudåsen går alle til Bjerke. Det er vel rundt ti stopp fra Jernbanetorget, ca. 20 minutter Bjerke er stoppestedet etter Aker Sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 22. august 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2010 begynner nesten å se om som jeg skal klare dette jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå