Gå til innhold

Kryr av gravide damer på KG.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til en som har en slik ticker med "bilde" av et foster. Den er skikkelig heslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker at ts er ute etter å provosere litt her, men det blir jo bare dumt.. Jeg er ikke gravid enda, men prøver. Har jeg spm rundt dette spør jeg på nettopp, prøverforumet. Sier ingenting om dette i andre tråder. Så med mindre du synes det er grusomt irriterende at dette blir tatt opp i de to forumene som omhandler graviditet og prøving foreslår jeg at du slutter å være på KG. Som nevnt over, det heter KVINNEGUIDEN. Og kvinner blir ofte gravide(merkelig nok :ironi: )

Er ikke sånn at jeg midt i en diskusjon om musikk lirer av meg hvordan slim og det ene med det andre er.

Og hvem vet, kanskje noen av dine gravide venninner er en av disse. Et forum er et fint sted å få svar på spørsmål man kanskje ikke diskuterer med nettopp venninner. Vær glad for deg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest mye om el-slimet her inne. Har aldri registrert at jeg har det selv. Studerer man dopapiret hver gang man har vært på do, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de største, kanskje det aller største øyeblikket i kvinners liv er jo graviditeten og fødselen så det er klart det blir mye tråder om det.

Jeg vil ikke avspore tråden, men denne uttalelsen tillater jeg meg å bli litt satt ut av. Ja, jeg er kvinne, men nei, jeg kunne ikke tenke meg barn; og påstår noen at jeg er noe dårlige enn andre av den grunn(ehm, kan noen stave s-j-a-l-u-s-i?), blir jeg rimelig provosert. Det er faktisk ikke alle kvinner som higer efter hengemage og en skrikende baby, for å si det helt flåsete(og rett fra leveren).

TS: Jeg er enig med deg i at det til tider tar litt av her ift. svangerskap og småbarn, men det er da virkelig ikke mer komplisert enn å holde seg unna de underkategoriene som relateres til graviditet og barn. Hvor er det du finner alle svangerskapsdiskusjonene i de øvrige underkategoriene? Jeg har nemlig ikke sett en eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hakke merket ett pøkk jeg når folk har hatt ting på gang. Regner med dette bare er et teit sleivspark fra ts. Jeg leser da heller ikke dagbøkene.

Jeg har inget behov for å vite om andre kvinners fysiske tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at man folk blir opptatt av graviditetsspørsmål når de ønsker seg barn. Og det er da sannelig ikke noe jeg synes er så rart i utgangspunktet. Men det som forundrer meg når jeg en sjelden gang slenger innom prøver-forumet, er hvor sykelig opptatt mange prøvere blir av alle mulige tegn på en graviditet. Jeg er sikker på at mange av disse bruker tusenvis av kroner hver måned på eggløsningstester og graviditetstester. Attpåtil tester de seg allerede flere dager FØR forventet mens. Hva er poenget?

Og så er det alle graviditetstegnene da. Sannheten er, at det nærmest er umulig å vite om man er gravid, før mensen har uteblitt og graviditetstesten viser positiv. Det er ikke rart at graviditeten lar vente på seg, når man stresser så fælt med det.

Og så dette el-slimet da... :nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Merker så og si ingenting av dette jeg. "Er jeg gravid"-tråder hopper jeg fint over, og ellers kan jeg ikke si at det plager meg at man har et sted å diskutere og å spørre om ting. Holder meg bare unna den delen av forumet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke avspore tråden, men denne uttalelsen tillater jeg meg å bli litt satt ut av. Ja, jeg er kvinne, men nei, jeg kunne ikke tenke meg barn; og påstår noen at jeg er noe dårlige enn andre av den grunn(ehm, kan noen stave s-j-a-l-u-s-i?), blir jeg rimelig provosert. Det er faktisk ikke alle kvinner som higer efter hengemage og en skrikende baby, for å si det helt flåsete(og rett fra leveren).

Ehm, jeg tror du mistolker mitt innlegg. Fordi jeg tenker akkurat som deg å har faktisk ikke lyst på barn selv. Men for de kvinnene som får barn, så er det kanskje det største øyeblikket i livet deres! Selvfølgelig er det ikke det for alle, som f.eks. meg som sannsynligvis ikke får barn. Men nå snakket jeg faktisk om de som har/skal ha barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I utgangspunktet så er det bare og holde seg unna to forum, som jeg gjør. Men jeg tenker litt sånn; at en person som er veldig opphengt i å bli gravid, i utgangspunktet bruker forumet for å snakke med likesinnede. Jeg opplever at *intensiteten* i mangel på ett bedre ord, på innleggene i de to forumene er langt over gjennomsnittet i gata, tror det rett og slett er fordi er oppstått en "nisje" for det på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også det kan bli litt for mye snakk om prøving, graviditet og spedbarn noen ganger. Det har hendt at hele første siden har vært full av dagbøkene til gravide og småbarnsmødre som krangler eller heier på hverandre. Skjønner ikke hvorfor dere ikke flytter til snartmamma.com? Der snakkes det KUN om graviditet og baby :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor dere ikke flytter til snartmamma.com? Der snakkes det KUN om graviditet og baby :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby: :kgbaby:

Kanskje fordi endel også liker å diskutere andre ting ;) Er jo null problem, bare å la være å gå inn i de forumene det er snakk om!

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mange av damene her inne bør holde seg på et mammaforum only, ettersom det er kun det de snakker om :kgbaby: La oss forby alle gravide for godt!

Nei, men hallo, fra spøk til alvor... er det virkelig noe å klage over? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok singelforumet er like tragisk for momzillaene som omvendt. Jeg kan ikke huske å ha sett tråder som har omhandlet graviditet "over hele forumet", men det får nå være. Om det er et problem for deg, er det dessverre (?) ingenting annet å gjøre enn å overse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg er en av de som er mye inne på graviditet og spedbarnforumet, og som derved plager deg TS.

For meg er grunnen så enkel som at det er en utrolig stor ting for meg å være gravid, og det opptar tankene mine i svært stor grad.

Men fordi jeg ønsker å ta hansyn til de rundt meg som ikke synes dette er blandt det viktigste i verden akkurat nå, så velger jeg å ta det opp med andre som er opptatt av det samme.

Venner og famillie er svært godt fornøyd med at jeg gjerne diskuterer nyhetsaker og andre ting de er mere opptatt av, og jeg er fornøyd med å ha et sted å ta opp det som opptar meg mest for tiden. :)

Men bortsett ifra denne tråden har jeg lest minimalt om prøving og graviditet utenom de to forumene som er til disse temaene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du høres ut som en bitter kjerring :fnise:

For å være ærlig har jeg ikke lagt merke til at forumet "flyter over" av gravidtråder. Selv er jeg furt for at sambo vil vente lenge med å få barn, så jeg vil helst ikke vite av disse gravid-skryte-trådene og unngår dem. Det er ikke vanskelig, bare å holde seg til de veldig mange andre forumene og temaene det er å velge av her inne det :jepp:

Take a chillpill :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...