Gjest Nærføet Skrevet 15. august 2010 #1 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hei Da er det noen få mnd igjen til lille nurket vårt kommer Jeg hadde en Graviditetsdagbok her, men den har blitt slettet , på hvilket grunnlag vet jeg ikke! Fryktelig irriterende! Men vi er 30 år begge to, og kjæresten min og jeg venter vår første barn i Desember. Er spennende og være førstegangsfødende og mye å se fram til:) Formen er frem og tilbake, og tilbake og frem Men nå kan man lett se at jeg er gravid, og det er en deilig følelse! Man får jo de merkeligste blikk til tider, og det er jo ikke alle som tør å spørre heller, høflige som folk er...hehe Synd at all tidligere info er slettet, men tar en kort oppsummering:) Vi bor på Vestlandet, og er begge 30 år. Vi venter en liten gutt og ja, det klaffet PP 1, så det var jo overraskende, litt sjokkerende, og spennende! Gikk litt fortere enn vi hadde trodd, så da var det å omstille seg helt, og det har gått så bra!! Love my life, og har nedtelling til småen kommer!! Endret 15. august 2010 av Nærføet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Heihei! Her har du jo ny dagbok jo! Så rart at profilen din hadde blitt slettet.. :klø: Her er i alle fall linken jeg kommer inn på som er den gamle dagboken din: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=475215 Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå