Rachel Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har inntrykk av at det er veldig mange som sitter på forumet i timesvis hver eneste dag. Hvis disse kuttet KG, hva ville de fått tid til da? Noen som tør å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jobbe, kanskje??? (har bare KG på jobben - så har heldigvis all fritiden uten KG..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Se mere tv. Kjede meg mer på jobben. Lese avisene enda flere ganger på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har trappet ned formidabelt nå og det er faktisk deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Uff,nå ga du meg dårlig samvittighet.... *Skal bare være sammen med mann og hund i kveld,og ingen KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 ...da hadde jeg fått tid til å se mer på TV! Nå blir det sånn at jeg kun slår på TV hvis jeg vet at det kommer et program/nyheter jeg vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. oktober 2003 #7 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde nok blitt mer TV-titting på meg også, selv om jeg ikke er så mye på KG når jeg er hjemme. Går litt i perioder. Tror ikke jeg forsømmer så mye annet, men det hender nok at sambo synes jeg er litt mye her inne. På jobb hadde jeg kanskje fått gjort litt mer, men sannsyneligvis hadde jeg surfet litt mer rundt noen andre steder istedet. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 1. oktober 2003 #8 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har redusert bruken av Internett kraftig den siste tiden - men har en halvtime til en time etter middag hvor jeg setter meg ned her med kaffen og bare slapper av. På jobb er det sjeldent jeg har tid til å bruke Internett til annet enn jobb og om kvelden når jeg er ferdig med dagens gjøremål så nyter jeg å sette meg ned foran TV og bare slappe av ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Uten KG hadde jeg ikke fått mitt lille "friminutt" fra omverden og hadde gått på veggen, tror jeg..Jeg TRENGER KG for å overleve..et aldri så lite avbrekk fra det sosiale må jo være lov? :klø: :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde fått mer tid til å se på TV, og kanskje litt mer tid til husarbeid... Men når jeg tenker etter brukte jeg nok ikke så mye mer tid på husarbeid før KG, men jeg så mer på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. oktober 2003 #11 Del Skrevet 1. oktober 2003 Siden jeg sitter på KG bare hjemme hadde jeg nok bytta ut det med noe sarv på TV'n!! Da er KG bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 1. oktober 2003 #12 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er ikke her så mye, men er jo i andre forum - så tiden flyr her inne. Hadde fått mer tid til meningsløst husarbeid, men også mer tid til prosjektet mitt utenfor jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #13 Del Skrevet 1. oktober 2003 Leke meg på hjørnet nede ved bankplassen i byen? Mirian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #14 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen som tør å svare? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nei. Endelig en ærlig sjel. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 1. oktober 2003 #16 Del Skrevet 1. oktober 2003 studiereformen har betydd døden for kg-avhengigheten min. her må vi søtten meg PRESTERE fra tidlig i september. så: hva jeg får tid til etter å ha trappet ned kg: skolearbeid. døllt eller hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. oktober 2003 #17 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg hadde nok falt i halveis koma i sofaen, stirrende sløvt på tvskjermen med bena på stuebordet. Ja til KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. oktober 2003 #18 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg hadde fått tid til mer skole, mer tv og mer husarbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #19 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jobbe - eller late som....? Har ikke KG-tilgang hjemme :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. oktober 2003 #20 Del Skrevet 2. oktober 2003 he-he... som ett par andre: Jobbe mer! Har også bare internett tilgang på jobben, og er her inne skrekkelig mye. så her hadde det blitt mye slavejobbing og lesing av alle verdens aviser om jeg ikke hadde vært så mye på KG. (og nei, jeg har ikke dårlig samvittighet! KG og edderkopp-kabal er det som gjør at jeg holder ut mellom 8-16 i en jobb jeg hater, på en arbeidsplass jeg hater med stort sett håpløse og saktegående medarbeidere!!) (og selv så mye jeg er her, så er sjefen min strålende fornøyd med den jobben jeg gjør, og jeg gjør mer en ho jeg tok over etter.... :o sier litt om hvorfor jeg hater jobben..totalt uten system og regler og oppfølging av noe slag, og gå-sakte-aksjon hver dag fra alle!!) TRENGER NY JOBB!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå