Gå til innhold

Popcorn maskin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis lurer på om vi skal kjøpe en slik en i 30- års gave til en annen kompis, MEN er det noen som har erfaringer med en slik fiffig sak. ANYONE.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du en slik stor en som de har på kino,eller en slik liten elektrisk?

For slik liten elektrisk har jeg...

Til å anbefale...tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du en slik stor en som de har på kino,eller en slik liten elektrisk?

For slik liten elektrisk har jeg...

Til å anbefale...tja....

:ler: Neeeeeeeeii, ikke en sånn stor en. Denne er faktisk ganske så stilig, har lyst på en selv. Den er av stål og bare 33 cm høy.

Jordbær: takk, tror jeg går for en slik :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg hekta på mikro-popcorn, men synes iblant at det blir veldig fett. Er det slik at en kan lage gode popcorn med mindre fett i en slik maskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har bruker en ikke fett i engang...

Men da blir en nødt til å helle på smeltet smør selv for at saltet skal "henge på", men popcornene blir veldig store og gode.Nam!

Det dumme er bare at det popper litt vilt synes jeg,skvetter litt ut på gulvet av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at en kan lage gode popcorn med mindre fett i en slik maskin?

Nja, vanskelig spørsmål det der du. Skal vi se....men man slipper å bruke fett......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har bruker en ikke fett i engang...

Men da blir en nødt til å helle på smeltet smør selv for at saltet skal "henge på", men popcornene blir veldig store og gode.Nam!

Det dumme er bare at det popper litt vilt synes jeg,skvetter litt ut på gulvet av og til...

Han jeg kjente, tok bare en sprayflaske med vann, sprayet litt og helte på salt. Da satt det fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til bilde av en slik fantastisk maskin?

Hvor kjøper man den, og hva koster den?

Dette virker som en fatnastisk innflyttningspresang til tre kamerater av meg som har planer om å skaffe seg leilighet i sammen.... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det popper litt ut på gulvet, brannvarselen går og det lukter en del. Som du sikkert skjønner, jeg hadde ikke villet hatt en sånn, hvis jeg ikke hadde et megastort kjøkken med plass til alle sånne rare maskiner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...