Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #21 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skulle likt å se innholdet i det brevet! Det var noe i denne retningen: Du din hel%&¤&& Johannesurt! Hold fingrene og andre bevegelige kroppsdeler unna Livets datter, for jeg kjenner nemlig Martin Schancke! Hilsen en som er tøffere en en annen som er kjempetøff! Jeg sliter litt med å bli skremmende nok, jeg innrømmer dét... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #22 Del Skrevet 1. oktober 2003 Neida, neida... det var slett ingen dårlig start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #23 Del Skrevet 1. oktober 2003 Da føler jeg meg rimelig oppdatert når det gjelder fritidssyslene til min evige KG-heltinne. Det gjenstår bare ett vesentlig spørsmål: Svetter han på nesen når dere...praktiserer heterofili? Av en eller annen grunn har nemlig jeg begynt å gjøre det, noe min stadig større medpraktiserer med hyl og halloi poengterer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #24 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nei, det kan jeg ikke si jeg har lagt merke til. Men jeg blir sikkert veldig obs på det fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #25 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o Ja, følg med! Sånt er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. oktober 2003 #26 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det gjenstår bare ett vesentlig spørsmål: Svetter han på nesen når dere...praktiserer heterofili? Av en eller annen grunn har nemlig jeg begynt å gjøre det, noe min stadig større medpraktiserer med hyl og halloi poengterer... .... det blir vel fler enn LD som kommer til å se etter dette.... (for noen assosiasjoner det kan bli....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. oktober 2003 #27 Del Skrevet 1. oktober 2003 .... det blir vel fler enn LD som kommer til å se etter dette.... (for noen assosiasjoner det kan bli....) Må sjekke nå ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. oktober 2003 #28 Del Skrevet 1. oktober 2003 Forresten trøffel; ganske imponerende å svette på nesa i løpet av 15 sekunder. For et tempo du må holde??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #29 Del Skrevet 2. oktober 2003 Forresten trøffel; ganske imponerende å svette på nesa i løpet av 15 sekunder. For et tempo du må holde??? :o 17 sekunder, har jeg jo sagt! Det kan jo også skyldes at kondisen er utrolig dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2003 #30 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ok da, så skal du få lov til å skryte på deg de ekstra to sekundene!!!!! Skal forresten bli sjekking her ikveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #31 Del Skrevet 2. oktober 2003 Skal forresten bli sjekking her ikveld..... ...ser for meg sjekkereplikken din...: "Vil du...skal vi...se om du svetter på nesen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2003 #32 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ånei du..har nok mine egne sjekketriks jeg..Som alltid fungerer!!! Ikke at jeg vil tro det er så vanskelig å overtale de fleste menn til litt horisontal polka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #33 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikke at jeg vil tro det er så vanskelig å overtale de fleste menn til litt horisontal polka.. ...neida, og det er jo en av arenaene der det ikke gjør noe at mange menn er litt stive når de danser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2003 #34 Del Skrevet 2. oktober 2003 skjønner det ikke jeg... Tror enda jeg ikke har svart deg i en tråd trøffel som ikke har handlet om sex, eller hatt seksuelle undertoner... Er det noe galt med deg? Eller med meg? Eller med begge? Eller er det ikke galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #35 Del Skrevet 2. oktober 2003 skjønner det ikke jeg... Tror enda jeg ikke har svart deg i en tråd trøffel som ikke har handlet om sex, eller hatt seksuelle undertoner... Er det noe galt med deg? Eller med meg? Eller med begge? Eller er det ikke galt?? 1) Godt spørsmål 2) Godt spørsmål 3) Godt spørsmål 4) Ikke galt, men godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. oktober 2003 #36 Del Skrevet 2. oktober 2003 Herligt, herligt, men farligt, farligt.... :pule-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #37 Del Skrevet 2. oktober 2003 Herligt' date= herligt, men farligt, farligt.... :pule-smiley: ...ingenting er vakrere enn en...inspirert...kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. oktober 2003 #38 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nå er det innmari dårlig gjort at sambo akkurat ringte og sa han måtte jobbe overtid ikveld...... Noen riddere til min redning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #39 Del Skrevet 2. oktober 2003 Men i himmelens navn................. :o LD, dahhhh......Miraklenes tid er tydeligvis ikke forbi. Trodde ikke du tok sånne ord i din munn...... Trodde du var litt sånn småprippen og tekkelig-anstendig.....på en måte. Men jeg må si d kler deg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #40 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nå er det innmari dårlig gjort at sambo akkurat ringte og sa han måtte jobbe overtid ikveld...... Noen riddere til min redning? Han jobber vel ikke overtid hele kvelden/natten? Bare han ikke kommer hjem svett på nesen, er det ennå håp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå