Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hva er dette - kjæreste og greier? Fortell!! Har du startet egen bryllupsdagbok? *kikker* Eller gav det rett og slett mersmak å komme på Kreta den 4. september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 trøffel: du har glemt: ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ehem, kremt! Ja, du forsvant jo bare! What's a girl to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 ~ fankern, jeg er ute av trening på mange områder... ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du må jo være ganske godt orientert da, når du vet slike detaljer : å komme på Kreta den 4. september? *Ser heeelt bort fra muligheten for at det er den skitne fantasien min som spiller meg et puss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du må jo være ganske godt orientert da, når du vet slike detaljer : *Ser heeelt bort fra muligheten for at det er den skitne fantasien min som spiller meg et puss* *Repeterer* Noen av oss kjenner fortsatt rykninger i misunnelsesmusklene når vi minnes hennes gamle signatur "Kreta, jeg kommer 4. september" Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #7 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jaja, du er jo voksen nok til å bestemme selv. Men husk nå likevel på et av de gamle visdomsordene her nede fra bibelbeltet: Sex er synd, for det kan føre til dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #8 Del Skrevet 1. oktober 2003 Sex er synd, for det kan føre til dans Vi danser både før og etter sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vi danser både før og etter sex! ...noe sier meg at jeg ikke skal be deg gå i detalj her... ... - bortsett fra kanskje å spørre hva dere danser..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tja, vi bytter på å svinge oss rundt i en ellevill mambo, sexy tango eller rå sving. Alt ettersom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #11 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke en aldri så liten reinlender før eller etter sengevalsen, altså? *tung-lett-lett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. oktober 2003 #12 Del Skrevet 1. oktober 2003 *bryter inn i intern humor* Eller hva med en liten sengevals?? *sniker seg ut igjen*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #13 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke en aldri så liten reinlender før eller etter sengevalsen, altså? *tung-lett-lett* He he, jeg leste "selvangivelsen"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #14 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eller hva med en liten sengevals?? Å kombinere dans og ..., mener du? Ingen dårlig ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #15 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nuvel - minst like viktig som kopulering i ymse tempo og takter: Hvem er den heldige? Fortjener han deg? Har du det småbustete håret, det umotiverte smilet og litt fårete blikket som mange nyforelskede lider av? ...det er så vanskelig å se når du snur deg bort, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #16 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvem er den heldige? Johannes Haraldsen-Berge Svaneveien 359 1682 Gjølberg Fortjener han deg? Sannsynligvis ikke! Har du det småbustete håret' date=' det umotiverte smilet og litt fårete blikket som mange nyforelskede lider av? [/quote'] Ja, selvom det begynner å bli litt langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #17 Del Skrevet 1. oktober 2003 ...og hvorfor i all verden er jeg så ufattelig dum og treig at jeg ikke sier GRATULERER, VENNEN før langt ut på side 2?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #18 Del Skrevet 1. oktober 2003 Takk. "For the record" gjør jeg oppmerksom på at han ikke heter Johannes, men at det er en mann kan vi være enige om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #19 Del Skrevet 1. oktober 2003 POKKER - og så jeg som forlengst har skrevet og sendt et trusselbrev til den adressen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 #20 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skulle likt å se innholdet i det brevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå