Gjest helt_Fersk2015 Skrevet 14. august 2010 #1 Del Skrevet 14. august 2010 jeg lurer bare på om det tar lang tid til mens kommer etter en utskrapning.. jeg blødde litt i begynnelsen, men ingenting frem til vi hadde sex, dagen etterpå begynte jeg å blø, i 5 dager, slik som jeg gjør hver gang jeg har mens.. eneste var at det var litt mørkere enn vanlig.. kan det være mens eller bare litt mere blødning?? foresten 2 uker og 5 dager siden utskrapningen.. må bare spør, fikk så lite info med legen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatallyYours Skrevet 14. august 2010 #2 Del Skrevet 14. august 2010 det kommer litt an på, kan godt være mens. Kommer litt an på hvorfor du hadde skraping, og hvis du var gravid, hvor langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. august 2010 #3 Del Skrevet 14. august 2010 det kommer litt an på, kan godt være mens. Kommer litt an på hvorfor du hadde skraping, og hvis du var gravid, hvor langt på vei Siste delen av blødningen din er sikkert selve sårskorpen etter utskrapningen som kommer ut. Jeg hadde det akkurat likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå