Fakse Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har vært så uheldig at jeg har forligget skuldra mi. Den er helt ubrukelig og blir bare værre av at jeg bruker pc. Må nok derfor krype til korset, spise medisinene mine og holde meg unna KG til det er bra igjen. Håper permisjonen blir innvilga, og at noen "tar meg i nakken" og forteller meg at jeg gjør vondt verre dersom jeg fortsetter å vase rundt her inne! Er ikke såååå lett å holde seg unna nemlig PS: Litt trøst er heller ikke av veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Stakkars deg!!!! :trøste: Bli bra igjen! Du må, du må bli bra igjen! *synger* Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 *Iler til med den ønskede trøsten* :trøste: :fy: Se nå til å pelle deg ut av KG, sånn at du blir bedre og kan komme tilbake til oss snart! :D Sånn, der er både trøst og oppstramming avlevert! God bedring, Ragnhild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 :fy: Ragnhild ikke bruke forum!!! Passe skulder!!!! Sånn, det var lissom kjeftyen og påpassinga...Krmt :kysse: :trøste: :kysse: Håper du føler deg bedre snart! Kjipt å være dårlig, kos deg, se video (hvis du er hjemme fra jobb, da) Jeg syns det er veldig koselig å ha på meg tiara, spise sjokolade, og se suppefilm :oops: Hm, kanskje jeg skal gjøre det nå?!? Permisjon innvilga, fra meg, herved! Klemmer og godbedings-suss fra Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ok, skal bli: Næmmen stakkars deg og kom deg ut herfra :fy: Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 *trøsteklem* :kysse: *Gå ut med seg.. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #7 Del Skrevet 1. oktober 2003 Suzy; hvis det var min skulder, hadde jeg ikke blitt bedre av å få Jahn Teigen innen hørevidde... *God bedring!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. oktober 2003 #8 Del Skrevet 1. oktober 2003 Pass på deg selv, og god bedring. Og husk hvor fortere du klarer å holde deg unna forumet, jo fortere blir du bra igjen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tusen takk, så snille dere er! Nå logger jeg ut, og drar til byen for å kjøpe en varmepute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 Suzy; hvis det var min skulder, hadde jeg ikke blitt bedre av å få Jahn Teigen innen hørevidde... *God bedring!* Det var ikke meninga egentlig... Bare dukket opp i hodet og kom ut helt av seg selv.... *gjøre det godt igjen* Bli fort bra og stakkars deg ja.. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. oktober 2003 #11 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dakar!!! :cry: Håper du blir fort bra igjen, og at du snart er tilbake! (=trøst) Men foreløpig ser du til å DRA DEG UT HERFRA!!! (=streng stemme) Uff, liker ikke å være streng i stemmen, jeg! Men det er nok riktig at du har best av å holde deg borte en stund! God bedring, Ragnhild! :trøste: Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #12 Del Skrevet 1. oktober 2003 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #13 Del Skrevet 1. oktober 2003 Adjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 1. oktober 2003 #14 Del Skrevet 1. oktober 2003 God bedring! Håper du snart er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. oktober 2003 #15 Del Skrevet 1. oktober 2003 God bedring! :trøste: Jeg er også syk i dag... har operert ut en visdomstann og kan verken prate eller noe annet , men KG går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk alle sammen Som dere ser er jeg nesten helt flink! Enda jeg går på smertestillende og ikke kjenner at jeg har vondt holder jeg men unna, og skriver i alle fall mye mindre (er venstre arm jeg har vondt i så musearmen fungerer glimrende). Veldig vondt da jeg våkna i morrest Men nå fungerer medisinen (får bare ta en om dagen) og jeg har fått kjøpt varmepute for nakken. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå