Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er med jubel og glede jeg ser at Lykke-avataren min er tilbake på forumet! :kysse: Takk Lille-Lurv, takk! Ler så jeg griner hver gang jeg ser den! Engang må du fortelle om historien bak! Lov meg det (var det ikke noe med at pusen har sjælt no som tilhører deg?!?!) Klemmer Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 okay jeg beholder den den hadde stjært noe gress som tilhørte meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg digger deg Lurvis!!! Men nå stikker jeg... gleder meg til Lørrda'n jeg Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg digger deg Lurvis!!! Men nå stikker jeg... gleder meg til Lørrda'n jeg Glammyok men husk ikke noe klåing bare se men ikke røre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o Hva tror du om meg!!! Lover, kors på halsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #6 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o Hva tror du om meg!!! Lover' date=' kors på halsen....[/quote']jeg tror ikke noe. tror ikke du får så veldig lyst til å klå når du får se meg da.. jeg er ikke akkurat noen tom cruise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 tror ikke du får så veldig lyst til å klå når du får se meg da.. jeg er ikke akkurat noen tom cruise Og da måtte jeg bare blande meg, for det å IKKE se ut som Tom Cruise er et pluss i min bok!!! :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du ikke ser ut som Tom Cruise er det nok større fare for at jeg klår, ja Enig med Suz, til en forandring 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du ikke ser ut som Tom Cruise er det nok større fare for at jeg klår' date=' ja Enig med Suz, til en forandring 8)[/quote'] JØSSES :o :o Sz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Og da måtte jeg bare blande meg, for det å IKKE se ut som Tom Cruise er et pluss i min bok!!! :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 ok hvordan bør jeg se ut hvis det skal bli noe på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bare vær deg selv du tøffen! Så klarer du det nok skal du se! Men hvorfor er du så opptatt av dette da? Trodde du hadde dame jeg, må passe deg nå så ikke gamle kjærringene på forumet får tårer i trusa av å tenke på du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bare vær deg selv du tøffen! Så klarer du det nok skal du se! Men hvorfor er du så opptatt av dette da? Trodde du hadde dame jeg' date=' må passe deg nå så ikke gamle kjærringene på forumet får tårer i trusa av å tenke på du [/quote'] det er jo fint at dere ikke spyr ved synet av meg da selvom jeg ikke er på sjekkern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 2. oktober 2003 #14 Del Skrevet 2. oktober 2003 Må ikke være på sjekker'n har jeg sagt, du har jo LADY!!!! Hvis du ligner på Aragorn så slenger jeg hæla bak øra med et smell, sånn er det bare!!! Ferdig snakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2003 #15 Del Skrevet 2. oktober 2003 nei jeg ligner mest på han raringen.. som hadde ringen før frodo huskerikehvahanheter :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #16 Del Skrevet 3. oktober 2003 nei jeg ligner mest på han raringen.. som hadde ringen før frodo huskerikehvahanheter :oops: Gollum???? :o Charming! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. oktober 2003 #17 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Gollum??? Sjarmerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. oktober 2003 #18 Del Skrevet 3. oktober 2003 ja gollum ja m en så fort jeg får av meg klærne ser jeg ut som jon holmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #19 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja gollum ja m en så fort jeg får av meg klærne ser jeg ut som jon holmes Det kan jeg skrive under på! HVilken kropp, for et utstyr!! Helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #20 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det kan jeg skrive under på! HVilken kropp, for et utstyr!! Helt utrolig kan jeg få igjen stringtrusa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå